掃呢頁CODE去手機

2015年7月10日 星期五

羅霖寫真貴絕全場 自爆有嫩男追求 羅霖,



羅霖的首本個人寫真集賣250元一本「貴絕全場」!

next 1/1 pre

羅霖表示有很多富有朋友拉大隊支持。

next 1/1 pre

羅霖的性感照流出後,吸引到嫩男追求。

next 1/1 pre

羅霖身為三子之母,一點也不像50歲。

next 1/1 pre

羅霖想不到自己的寫真反應那麼好。

next 1/1 pre

現年50歲的「美魔女」羅霖即將推出首本個人寫真集,受兩岸o靚模夾攻的她,寫真集依然「貴絕全場」,賣250元一本,比起其他模的寫真集貴過百元!對此,羅霖接受《東網》電話訪問時,愕然地說:「以前未買過寫真集,唔知價!但我本書好揼本,揀咗最厚同最靚嘅紙,而且包書帶都用咗燙金同凸字,成本好高,都賺唔多!」

有米朋友力撐

自認要求高的羅霖,表示希望推出高品質的寫真集,問到會否擔心銷情受影響,她自信爆棚,她說:「一啲都唔擔心!第一版3000本全部內部認購晒,我香港同內地嘅富貴朋友,一訂就訂咗200本。遲吓佢哋仲會拉大隊嚟支持我,好感激!」她強調富貴朋友是在老婆知情下訂購及支持她的。

有年輕男士追求

羅霖亦大方透露性感照流出後,多了男性追求者:「都多咗男士傳短訊搵我,讚我影得靚!」由於她曾透露自己擇偶不限年齡,她自爆有年輕男士追求:「有個男士試探我口風,問我佢有冇機會!對方其實只係得30幾歲!不過佢知我呢排出寫真會忙,話等我忙完先再約。」除多了男性朋友外,羅霖亦表示女性朋友亦增加,因為大家都當她是榜樣!

她又自爆曾經擔心大眾對她50歲出寫真的反應,不過推出後反應正面,令她放下心頭大石,她說:「我係三子之母,一向都形象好,唔想因為出咗呢本寫真而摧毀形象。依家反應咁好,好開心!」

鍾意就快D Share啦!