掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

祖兒自揭胃痛爆喊險中暑 祖兒,容祖兒,



祖兒拍真人騷拍到差啲中暑加胃痛爆喊,真人騷錢真係唔易賺呀!

next 1/1 pre

祖兒係林丹隊嘅一員。

next 1/1 pre

邊行邊同林丹取經。

next 1/1 pre

開波前拉拉筋。

next 1/1 pre

表現好風騷。

next 1/1 pre

打得唔錯喎!

next 1/1 pre

最後贏埋波添!

next 1/1 pre

同林丹合照。

next 1/1 pre

嘟嘴賣萌。

next 1/1 pre

祖兒

next 1/1 pre

天后容祖兒現身廣州體育學院拍攝內地真人騷《報告!教練》,即席跟眾人打羽毛球較量,期間她不慎被球打中額頭,但全程表現落力。除了無端端扮動物搞氣氛外,又即場表演拉筋,失波時又會嘟嘴表達唔開心,十分可愛。最後身為林丹隊成員的她,以3:2勝過李宗偉隊,得獎時坦言好感動,並多謝隊友及教練等人讓她感受不一樣的自己。

受訪時,祖兒笑言昨日首次感受到自己很臭:「因為尋日拍踢波,流咗好多汗,嗰套衫係乾完又着,着完又濕,循環咗五次,都唔敢叫人企我隔籬。」她透露節目將拍到9號,問到可會不捨得?首次拍真人騷的她坦言視節目為人生第二大挑戰:「最難嘅唔係運動,而係要接觸呢個新鮮嘅工作環境同人,而且真人騷有好多鏡頭,好似有十個Mani(經理人霍汶希)望住我咁、係唞唔到氣,冇喘息空間,同埋比賽當然唔想輸,所以都好大壓力,不過拍呢個節日都好似上咗一堂精彩嘅一課。(覺得自己合唔合格?)唔合格,可以再好啲,但啲工作人員話剪片見到嘅我,同平時舞台嘅我有好大分別,節目嘅我係初哥、唔熟悉、有好多甩漏,佢哋反而話咁樣好睇,所以都可以畀大家認識真實嘅我,自己都可以認識番自己,亦發現自己原來可以好脆弱,平時嘅我係咩都可以頂得住,幾大嘅舞台都唔怕,但呢個節目嘅鏡頭令我覺得自己好渣。(咁點抒發?)有時會忍,但忍得多會胃痛,試過有次仲忍唔住喊,始終呢度啲人係啱啱識,所以我就打咗畀助手傾。(唔打畀男友劉浩龍?)呢啲要喺現場環境親身感受先得,始終遠水不能救近火,而且返到香港件事都過咗,所以都唔會再講番件事。」

素顏被拍O晒嘴

堅強的她又指無想過中途放棄:「雖然有迷茫,唔知自己做緊咩,但都要繼續行條路,不過拍三個月真人騷真係難,所以返到香港同李克勤開會好開心,有人陪我有商有量。(怕咗唔做真人騷?)真係要諗吓,始終時間長,如果有特別嘢都可以再諗,但拍一次都夠。」講到節目中最難受的經歷,她坦言是拍攝第一日:「我因為有嘢做,所以比其他演員遲一日到,但拍攝第一日我一落機就已經有好多攝影機拍住我,但嗰陣我係冇化妝,完全O晒嘴,跟住拍咗一個鐘後,話畀時間我搞吓個樣,但點知過咗十分鐘左右,嗰邊已經催我,但我條眉淨係畫咗一半,眼都未化,未適應過嚟。」

腳傷嚴重咗:行路有啲怪

她又透露自己本身膝蓋已受傷:「雖然佢哋嗰邊都有睇住我,但我都唔可以揸流攤,所以腳傷都畀我幾大嘅煩惱。(傷勢惡化咗?)冇好到,依家唔止膝頭,連大髀都有痛,行路都有啲怪。」她又講到拍節目已預咗會流很多汗和臭:「不過拍第一次打籃球嗰陣,真係想暈,因為喺個場來回跑想嘔,前幾日仲差啲中暑。(有冇瘦咗?)本身都驚會唔會瘦得滯,但原來唔會,因為不停出汗就會不停食,同埋呢個月配合埋飲食,又有做gym,所以肌肉出番嚟。」

鍾意就快D Share啦!