掃呢頁CODE去手機

2015年7月10日 星期五

死未! RM惡搞「世界最靚」 Nana [忽然1周 - 1041] RM,Nana,Running Man,MW,



李光洙、劉在石同池石鎮扮女團 Orange Caramel,着住小紅帽裝出場,係就係有驚喜,但扮相嚇人咗啲囉。

出外埠

死未! RM惡搞「世界最靚」 Nana

上周五( 3日) Running Man首次人齊開騷,揀咗香港作為巡迴首站,仲要同上次嘅見面會只係相隔 10個月,咁快又嚟真係俾面呀!

為令大家有新鮮感,練埋廣東歌同重新排舞,睇得出成員真係好愛香港。但要數最爆嘅演出,非劉在石、李光洙同池石鎮惡搞女團 Orange Caramel莫屬。佢哋跟足人哋以小紅帽配長波襪唱〈 Aing〉!之但係 Orange Caramel成員之一 Nana,話晒喺 2014年俾美國電影網站 TC Candler選為「世界第一靚」,俾李光洙搞成咁,好難唔崩潰。對比之下媽咪姐見到光洙,真係幾飽吓!

女團 Orange Caramel出道 5年,最愛以童話故事打扮做賣點,喺 2010年唱〈 Aing〉,就化身小紅帽。

Nana緋聞男友洪宗玄都嚟咗香港開簽名會,唔知見到李光洙惡搞女友,有乜反應呢?

擁抱智孝

金鐘國當 Gary冇到,攬實智孝 BB同粉絲 say hi,睇嚟佢哋真係好 friend。

幫女拎袋

劉在石見粉絲拎埋手袋上台,一直幫對方孭住。仲話台上嘅人「信唔過」。

到劉在石落場玩遊戲,佢就將個手袋交俾金鐘國,又吩咐佢睇實啲。

鍾意就快D Share啦!