掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

36E陳婉衡拋導彈 沙灘玩波波 陳婉衡,



無綫最近力捧爆乳咪神,節目《超強選擇1分鐘》造就「36E超強導彈」陳婉衡跑出!人氣、身價同時狂飆的她日前於沙灘「大解放」做瑜伽、玩波波,惹來男泳客舉機狂影! 文:專案組 攝:攝影組

Alycia的「36E導彈」非常火辣,烏身時更是逼爆!

Alycia在沙灘晒「胸」器玩瑜伽,好Hot呀!

惹火騷胸的Alycia引來男泳客舉機狂影。

Alycia與哥哥玩自拍,仲伸晒脷!

Alycia與哥哥在海中玩波波,堅呀!

由於鬧花旦荒,無綫最近轉捧多名爆乳咪神,更安排以前港姐冠軍陳庭欣為首,與節目《超強選擇1分鐘》內的熱爆「咪神」齊齊特訓,為明年奧運打造最強女團「U20」成為奧運Angel。

阿哥全程護花

於《超》中晒逼爆巨乳玩遊戲「突」圍而出的張秀文與「36E超強導彈」陳婉衡(Alycia)更Hit爆宅男界,人氣和身價齊飆!據知Alycia現時的泳衣騷價至少四萬港元,有價有市!日前她被本報拍得於淺水灣「大解放」,以三點式上陣與男友人歎日光浴,身材火辣的她更於沙灘玩瑜伽拉筋,大晒36E逼爆上圍,又跟男友人在水中玩波波,見她毫無顧忌拋波踢水,玩得勁開心!期間更惹來男泳客「喪望」並舉機狂影,幸有男友人護駕,寸步不離跟到實。Alycia昨日接受本報記者電話訪問時說:「其實嗰個係我阿哥嚟!因為我想要啲健康膚色,所以就拉埋佢一齊曬太陽,我哋由細到大感情都好好。(哥哥全程貼身保護你?)咁佢不嬲都好保護我、好錫我嘅。」

騷價飆儲首期

問到騷價狂飆時,Alycia則謙稱:「升咗啲啲搵多咗錢係開心嘅,不過更開心嘅係多咗好多關於運動品牌嘅客戶搵我!(有六位數?)我都唔知有幾多,價錢方面都係公司幫我傾,愈忙愈開心!我會繼續努力,希望30歲前買到樓。」

Alycia的「36E導彈」非常火辣,烏身時更是逼爆!

Alycia在沙灘晒「胸」器玩瑜伽,好Hot呀!

惹火騷胸的Alycia引來男泳客舉機狂影。

Alycia與哥哥玩自拍,仲伸晒脷!

Alycia與哥哥在海中玩波波,堅呀!

鍾意就快D Share啦!