掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

佘詩曼高速搜尋 [壹週刊 - 1329] 佘詩曼,M1,



酒量大不如前嘅阿佘,冇酒精影響就特別精靈,話咁快就 search到《壹》仔位置。

同你吟一吟

佘詩曼高速搜尋

同張智霖、陳喬恩合作嘅《十月初五的月光》殺青,新片《使徒行者》電影版仲做緊籌備,佘詩曼冇嘢做,寧願放假都唔願接膠劇。

阿佘其實得一袋嘢,但兩個酒店職員做到加零一,開車門仲喺車尾箱執一輪,有人代泊服侍周到,阿佘打賞一百蚊,抵晒!

早個禮拜,自己一個喺圓方 shopping打發時間,買完去 W酒店攞番架車,收咗太陽仲戴住副超嘅阿佘,老遠就 search到《壹》仔鏡頭,醒爆。

日頭眼碌碌勁精靈,但以前會同林峯、吳卓羲去夜店劈天光嘅阿佘,近幾年因為蒲少咗,酒量亦差晒,最近仲俾人影到佢落老蘭飲冇耐,已經貓到企唔穩。飲酒同食辣椒一樣,要操,擺低唔掂一排,就會生疏 carry唔到。

不過咁,唔飲得,其實唔係壞事,都四十歲

撰文︰八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!