掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

同曾偉權13年情玩完 梅小惠:最挫折一生人得一段愛情 曾偉權,梅小惠,





其他影片:>>






http://facemag.hk/ustar2015

UStar 20進10,投選5校花5校草

49歲梅小惠最出名一段新聞就係當年同13年長跑男朋友曾偉權分手,原來做咗49年人,梅小惠就真係只拍過一次拖!點解唔試多幾個?小惠火都嚟:「你估我唔想?我覺得情變唔係挫折,我人生最大挫折係成世人淨係得呢段愛情囉!」

即入《17》直播app search & follow【facepop】!!!!

多媒體app【FACE Pop】,一開即韓!即時韓娛本地娛樂最強網料、潮流生活及職場資訊,新料新片即時pop。

一齊下載Android或iPhone版:

http://bit.ly/facepopdl

官網:

http://facemag.hk

FACE Pop網頁:

http://facepop.hk

fb:

http://www.facebook.com/facemaghk

《FACE K-pop》fb:

http://www.facebook.com/facekpop

ig :

http://www.instagram.com/facemagazine

鍾意就快D Share啦!