掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

周汶錡 梁詠琪 混血萌B大激鬥 梁詠琪,周汶錡,





其他影片:>>






周汶錡(Kathy)、梁詠琪(GiGi)和Cara G.相繼產下混血靚B,昨日幾位靚媽不約而同在社交網狂晒BB照,尤如混血B大激鬥。

名模周汶錡(Kathy)今年7月為法籍老公Julien生下B仔Jacques後變晒B狂,不時在社交網分享混血B仔萌照。昨日是Jacques三個月大的日子,Kathy又繼續在網上分享Jacques照片,眼大大的Jacques又可愛又靚仔,難怪Kathy甜在心頭說:「Ohoh……My little boy is 3 months old today !」產後極速收身的Kathy昨日接受電話訪問說:「唔擺百日宴,但會一家人食餐飯。囝囝好易湊,好得意,一嚿飯咁,佢又好八卦,眼仔睩睩鍾意周圍望。」問Kathy會否帶B仔探望身在法國的太爺?她說:「過年後會帶囝囝探太爺,平時都有send相佢睇。」BB可有玩baby gym?Kathy說:「冇呀,只係同BB游吓水聽吓歌。」雖然囝囝萌爆,但Kathy未有考慮讓BB接拍廣告。

GiGi日前與西班牙籍老公Sergio帶同半歲囡囡Sofia以及父母遠赴法國,展開巴黎時裝周之旅,出席時裝品牌Lanvin時裝騷,而之後一家會轉到西班牙,探望Sergio的父母。香港時間前日,GiGi推着粉紅色BB車現身巴黎酒店大堂,身穿Lanvin格仔長褸的她,焦點完全被Sofia搶去,腳仔如節瓜般粗的小公主眼定定望實媽咪,非常可愛。原來昨日是GiGi跟老公結婚四周年紀念,GiGi昨日在微博上載老公與Sofia溫馨合照,Sofia伸脷仔笑咪咪可愛爆燈,GiGi並留言謂:「結婚四週年最好的禮物,就是這種感覺。 」

此外,曾與倪震一啜成名的張茆,跟外籍老公K先生所生的混血B仔Omid上周剛一歲生日,張茆一家三口到澳洲度假之餘,連日來更狂晒Omid跑跑跳跳可愛照片。不過,這位媽咪卻極為「蝦碌」,除在囝囝唱生日歌吹蠟燭時候忘記按相機錄像,要老公重新再插蠟燭和唱生日歌外,日前她又將相機遺留在雪糕店椅子上,幸好最終失而復得。

至於混血名模Cara G.細女Freija昨日亦兩個月大了,Cara昨在Ig分享了Freija和家姐India的合照,見Freija眼仔睩睩,India則笑住靠在妹妹身旁,認真溫馨。

周汶錡自產下囝囝Jacques後,不停在社交網晒萌B照片。 混血的Jacques鼻高高似足法籍的爸爸Julien般英俊。
acques昨日三個月大,周汶錡上載囝囝眼仔睩睩靚仔相。 昨日結婚四周年的GiGi,在微博貼老公Sergio和Sofia父女溫馨相。 Cara G.兩個月前產下細女Freija, 暫未計劃再追多個。
Cara G.昨日在微博上載兩個月大細女Freija和家姐India的合照。 張茆抱住囝囝Omid遊澳洲,順道為囝囝慶祝一歲生日。 Omid胖嘟嘟的又精靈又可愛。
鍾意就快D Share啦!