掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

羅霖:劉坤銘撐場細仔拒合照 羅霖斥:不請自來 劉坤銘,羅霖,



估唔到因為前夫劉坤銘撐細仔場,引爆羅霖開火,仲揚言冇邀請前夫到場。

next 1/1 pre

羅霖話同前夫離婚後,雙方一直只靠家傭或律師信溝通。

next 1/1 pre

身處泰國拍戲搵錢嘅羅霖,寓工作於娛樂大啖當地美食。

next 1/1 pre

為咗幫仔仔支付學費,羅霖以50歲之齡全力衝刺事業,無論打戲或是吊威吔都頂硬上。

next 1/1 pre

劉坤銘今日突然現身細仔時裝騷撐場。

next 1/1 pre

仲大讚細仔有模特兒天分。

next 1/1 pre

不過最後細仔就拒絕同劉坤銘合照。

next 1/1 pre

但就有同羅霖嘅媽咪合照。

next 1/1 pre

與前夫劉坤銘離婚三年的羅霖視三名兒子為命根,一直努力搵錢,希望令兒子們有更好的生活,而大仔到美國讀書,據知她已支付第一期學費達18萬元。為努力吸金,今年更以50歲之齡出寫真及接拍情慾戲,近日因要飛到泰國拍戲吸金,因而缺席細仔劉子晉時裝騒。

羅霖雖身處泰國,仍派媽媽撐場,卻冷不防前夫劉坤銘不請自來,與前外母前後腳到場兼接受訪問。問到覺得細仔可有天分做模特兒?劉坤銘說:「應該有!(支持佢入行?)太細,順其自然。」

單身自然有人追

談到羅霖近日被指與富商關係密切及整容一事,他透露雙方自離婚後已甚少接觸,不太清楚其感情事:「單身自然會有追求者。(離婚後有冇同羅霖見面?)冇乜!(唔會溝通三個仔嘅事?)會透過工人去傾。(見得多唔多?)好少,一至兩次,都係送機同接機。」

細仔拒合照

問到可會覺得羅霖有整容,他說:「差不多,瘦咗啲!(咁有咩唔同?)靚咗啩!(邊部分靚咗?)樣啩!整體,後生啲!(會唔會認唔出佢?)咁又唔會唔認得。(之前有冇聽過佢想整容?)我諗佢冇需要執,女人好識美容,佢又Keep住護膚!」問到可會介意與羅霖同場?他說:「睇緣分同機會。(怕見面尷尬?)冇乜尷尬!(再見不是朋友?)唔係,始終都係三個小朋友爸爸媽媽。」問到可有新對象?他笑說:「等緊!」

待細仔行騷後,他應記者要求與細仔在後台合照,但細仔竟拒絕,卻和「代表」媽媽羅霖撐場的婆婆合照。

靠律師信溝通

對於劉坤銘言談間提到自己時似乎話中有話,身在泰國的羅霖終不甘示弱隔空向前夫開火,揚言並無邀請前夫到場,兩人離婚後亦一直只靠家傭或律師信溝通:「知自己唔喺香港,一早安排媽咪同朋友幫手照顧(劉子晉),佢捧仔場冇所謂,但事前又唔通知聲,呢三年做所有嘢都冇講,大家有溝通過,有乜事都係由大仔同工人或律師信傳達。」

否認富商照顧

談到有傳她被富商照顧,羅霖坦言十分冤枉:「有富商照顧?根本完全唔識,如果有男友,而對方有錢又肯照顧我,我一定會公開!我唔係只向錢看,鍾意嘅男人唔一定要有錢,但真係冇呢個人嘅存在。(出入有名車接送?)我只係用電召服務Call車。呢幾年做嘢好辛苦,每日只瞓三、四個鐘,今次去泰國拍戲,50歲人自知骨頭硬,仲要拍打戲,又要吊威吔,拍得辛苦!」

嚴重貧血隨時入院

她更自爆有嚴重貧血要食補血藥:「去泰國前有做過Body Check,發現有幾嚴重貧血要食補血藥,如果返嚟貧血情況冇改善,要入醫院。」對於近日被指整容令下巴變尖,她說:「我之前都已經講過因為做美容代言人,所以要喺塊面度打蛋白溶線針,打完之後面形會變尖,又唔係開刀。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!