掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

洋漢攜滑浪板巴士拒載 攔路洩憤



外籍男夾着滑浪板站在巴士前「攔路」,阻止巴士開出。(Keto Chan fb )

next 1/1 pre

滑浪板長度料超過7呎,難以登車。(Keto Chan fb)

next 1/1 pre

究竟攜帶甚麼不可以乘坐公共交通工具,近來成為社會爭議焦點。一名身穿運動服的外籍男子,滑浪後想攜同一塊長度相信超過7呎的滑浪板,乘搭九巴路線92號由西貢往鑽石山鐵路站,卻遭司機拒絕登車,外籍男遭拒載後大感到不滿,有人竟然夾着滑浪板站在巴士前「攔路」,阻止巴士開出,堅持有權乘巴士。網民拍下照片放上網,相中所見有不少市民圍觀,在車上的乘客亦面露無奈,報稱外籍男擾攘了5分鐘才離開。

相關照片在社交網站facebook流傳,吸引逾500個「like」,不少網民議論紛紛,大部分認為車長有理,外籍男「錯晒」。有人留言暗嘲「鬼佬唔會有錯」,亦有人要求外籍男「返鄉下」。有網民非常「有建設性」地建議外籍男應該用繩綁滑浪板在巴士後,直接滑出西貢。

網民有話說

Bevathan Ng:估唔到海之男都需要搭巴士呀吓

Coffee Black:如果佢上車...司機落車咪得囉..

Ivan Kwok HiU Lam:你唔帶埋滑浪風帆上車,帶滑浪板咁細塊,梗係唔俾(畀)上

Patrick Chan:不如直接滑出維港/觀塘碼頭一帶,方便又快捷!

Silver Chan:其實想知佢點帶塊板來,咪點帶塊板走,佢嚟果(嗰)時坐咩車呢?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!