掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

Sammi:核電股有機會翻炒 Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,



中廣核電力

next 1/1 pre

Sammi在太陽財經專欄「小炒后」中表示,昨日港股休市,但內地股市如常交易,可惜滬綜指跌3%至3,320點收市,睇怕港股今早開市都好難「靚仔」。不過,講真恆指近期日升日跌,就連即市走勢都隨時升跌互換數輪,暗示短期港股受投資氣氛影響力甚大,要炒大單邊似乎未係時間。

個股方面,臨近五中全會,相信新能源股有機會翻炒,當中可留意隻純核電股中廣核電力(01816)。論估值,中廣核電就唔算平,現價往績市盈率約17倍,市帳率約2.5倍,不過勝在有龍頭身份,只要資金一到位,要炒上唔算太難。走勢上,集團9月初至今營造穩定上升軌,加上10日及20日線先後上破50日線,走勢向好,值得逢低吸納睇中線。

─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─

黃國英、鄭家華、沈振盈、溫天納等講股名家雲集「東網Money18」fb專頁,佢哋見報評論仲可以喺專頁搶先睇晒!抵畀個Like

http://www.facebook.com/money18

鍾意就快D Share啦!