掃呢頁CODE去手機

2015年11月12日 星期四

梁家輝攔路 索孖女冇行 [壹週刊 - 1340] 家輝,梁家輝,張家輝,M1,



熱褲晒長腿,再戴埋副超, Chloe星味十足。

探熱針

梁家輝攔路 索孖女冇行

梁家輝同老婆江嘉年結婚廿八年,一對 24歲孖女梁穎晨( Nikkie)同梁靜禧( Chloe),有樣有身材,索爆!經常將三點式性感相放上 ig的孖女,在加拿大讀完書後,處心積慮入行,早前更一齊亮相品牌活動。孖女長期受網民關注,大有條件入行做星二代,可惜過唔到老豆梁家輝一關,將入行計劃硬停。

扮民主

長期在外國生活,梁家輝一對孖女性格開放,經常在 ig大方分享比堅尼、攬仔相,是網絡紅人。老豆係影帝,在娛圈脈絡廣,兩姊妹一直有意闖娛樂圈,亦有唔少品牌主動搵上門,力邀出騷拍廣告。

初時,梁家輝扮民主,開晒綠燈話:「佢哋嘅路等佢哋決定,順其自然!」但最近又突然改口,態度一百八十度轉變,提到孖女入行一事,他堅決地說:「完全冇考慮過!都冇聽過佢哋想唱歌拍戲。」

其實由細到大,梁家輝對孖女都採取高度設防。

「家輝唔想對女成為追訪對象,所以細細個就送佢哋去加拿大讀書,避開香港傳媒;而家未入行已經咁多新聞,佢就更加唔鍾意。過去半年,好多品牌搵孖女出騷,家輝兩公婆都睇得好緊;上次去 Dior個 party,亦講明唔俾兩個女著得太性感。」知情者透露。

出發去加拿大拍戲前,梁家輝抽時間同老婆、細孖 Chloe去置地 high tea。

早前, Chloe去布吉旅行,例牌著三點式晒身材。

去年一家飛去峇里出席鍾鎮濤范姜婚禮,孖女比堅尼上陣歎日光浴,索爆!

早前梁家輝為《寒戰 2》開工,拍攝槍戰場面時,曾一度被居民誤會以為打劫。

一齊扯

老豆攔路,入行冇咁易。畢業返港差不多一年的孖女,惟有乖乖搵工,大女 Nikkie已經有着落,細女 Chloe就繼續量地。

剛拍完新片《寒戰 2》,緊接要飛加拿大為一部西片埋位的梁家輝,上星期把握時間,「一拖二」同老婆囡囡家庭樂。

一家三口在中環置地食完嘢後行去攞車,繑實媽咪雞啄唔斷的 Chloe熱褲晒長腿,相當吸睛。

梁家輝唔想女兒入行,不過,食煙就冇問題!兩父女上到車,各自扯煙,坐後座乘客位的 Chloe更絞低車窗,免得焗親唔食煙的媽咪江嘉年。

兩父女在車上各自扯煙, Chloe打開車窗,免得煙味焗在車廂。

另一日,陪老婆去超市掃貨,梁家輝拎住環保袋企喺門囗等時,有 fans上前叫合照。

出席品牌公開活動,孖女聽老豆 order,收起性感。

已有個外籍男友的大孖 Nikkie,經常在 ig分享攬仔相。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!