掃呢頁CODE去手機

2015年11月12日 星期四

慣性甩對白走錯位 蔡思貝開工掛住玩 [壹週刊 - 1340] 蔡思貝,M1,



導演要求蔡思貝做一個驚嚇表情, NG四、五次先收貨。

娛樂偵訊

慣性甩對白走錯位 蔡思貝開工掛住玩

蔡思貝( Sisley)自 13年當選港姐亞軍後,一直受 TVB力捧,未卸任已經有劇拍,早前更被影帝張家輝起用,參與他二度執導的電影《陀地驅魔人》,升呢做大銀幕女主角。

劇接劇的蔡思貝,在新劇《味想天開》中與「余黨」一哥洪永城做一對,初次拍古裝的她,週一( 11月 9日)在馬鞍山拍外景期間,經常走錯位又忍唔到笑,加上同場埋位的肥媽狂食螺絲,兩個鏡頭拍足四粒鐘,累到全世界遲收工!

遲大到

舊將輪住走,無綫只好培訓新血補倉!包括二十四歲、有「發電廠」之稱的蔡思貝,密做不足一年,已經升呢做女主角;今年中開拍的新劇《純熟意外》,有傳她成功冧掂監製陳耀全,踢走李施嬅(前名:李詩韻)坐正,同吳啟華做對手。

「唔好睇 Sisley平時傻吓傻吓,佢好識揀人嚟黐,一有機會就同啲導演、監製 sell自己幾時有期可以搵佢拍劇,好進取!對住啲大星同導演就開籠雀,但撞見同屆啲港姐,佢可以直行直過,招呼都唔打個!」

成功在嘗試,積極𢱑job的蔡思貝在新劇《味想天開》繼續坐正,同余詠珊頭寵洪永城做一對。不過,出名記性差,成日甩對白走錯位的她,上位後開始出現慣性遲到。

「講對白經常 NG大家習慣晒,但近年佢成日遲到,仲愈來愈嚴重,選港姐嗰陣佢出名準時但而家就變咗例遲,試過有幾次開外景,全車人等咗佢成個鐘, Sisley仲要冇件事咁,講句唔好意思都冇;有時開工收工,又要外景車專登就佢自己方便嘅地方上落,好巴閉!」劇組人員透露。

首次拍古裝的蔡思貝,在劇中飾演「胡人」,與洪永城有感情線。

臨 roll機都要放吓蚊。

肥媽同洪永城爭取時間睇劇本,蔡思貝則周圍搵地方遮陰。

肥媽獨戲時,蔡思貝在一旁笑到「咔咔」聲。

勁 NG

本週一(九日)上午,《味想天開》在馬鞍山拍外景,先拍一場山墳的戲份,蔡思貝對肥媽講一句簡單對白,但她唔係忍唔到笑 NG,就係走錯位,加上肥媽亦狂食螺絲,有份埋位的洪永城只好在旁苦笑。

簡單兩場戲劇組預計一粒鐘多啲搞掂,但蔡思貝同肥媽輪流 NG,導演惟有停機放中午飯,食完飯,蔡思貝未有把握空檔記熟對白,反而掛住與洪永城嬉戲,直到導演叫 ready,才施施然補妝執頭。發現記者在場後,蔡思貝才立即上車攞劇本之後行埋一邊扮專心。提提蔡思貝,如果唔想再輸俾陳凱琳(同屆港姐冠軍),唔該俾心機,咪再咁小學雞。

唔使埋位,「發電廠」蔡思貝主動撩洪永城玩。

三人同場埋位,蔡思貝與肥媽輪住 NG,搞到洪永城冇晒符。

當發現記者,蔡思貝即刻上車扮睇劇本。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!