掃呢頁CODE去手機

2015年11月12日 星期四

老公撩女肉緊打茄輪 林雅詩見相崩潰 [壹週刊 - 1340] 林雅詩,M1,



林雅詩老公送到小三屋企樓下,兩個慾火上升,嘴完又嘴,當街啜爆。點親熱,林雅詩老公都華 Dee上身,騎實電單車。

娛頭

老公撩女肉緊打茄輪 林雅詩見相崩潰

息影 12年,人妻林雅詩失驚冇神行舊路,拋胸出性感寫真搵錢,又自揭家事,嫁鋼閘商人溫文英十年,住千萬西貢獨立屋純粹表面風光,兩夫婦已分房瞓五年,關係瀕臨破裂,要復出鋪定後路。

上週,本刊發現被指在睡房內擺陣壓制另一半的林雅詩老公背妻偷食,與「扒版姜麗文」小三騎住慾火綿羊仔,周街打茄輪。老公搞女事實擺在眼前,林雅詩崩潰痛哭,忍無可忍,即日執埋行李走。

廟街偷食

人妻身份復出拍性感寫真,揭示林雅詩十年婚姻見紅。

當日同商人老公溫文英奉子成婚,結果換來一殼眼淚,自爆多年受盡精神虐待,就算 keep到副「偈」索一索,一樣無助夫妻關係,兩公婆分房瞓,五年冇行埋過。

被長期冷待,守生寡的林雅詩更加無勇氣面對老公早有外遇的

事實。

上週六(十一月七日)傍晚,林雅詩老公溫文英放工離開位於大角咀的公司後,男人老狗揸住架綿羊仔到鴨寮街買嘢,其間一副含春樣聽 WhatsApp留言。買完嘢再落佐敦等人,十五分鐘後,小三終於現身。家有火辣索妻掂都唔掂,溫文英原來鍾意「鋸扒」,一見「扒版姜麗文」小三即笑晒,細心為對方戴上頭盔,再開車踩去附近廟街大牌檔撐枱腳。數口精的溫文英,滾女都要慳住荷包。

愈諗愈嬲再回應:

睇到小三個樣好嘩然,估唔到老公搵件咁嘅嘢!應該搵個好過我,唔係差到咁,眼光去到咁低!(真實對白)

本週一,去完超市買餸嘅林雅詩,睇到老公偷食相,當場激動爆喊,且說:「佢仲成日鬧我。」

即日執嘢走

睇完相,傷心的林雅詩當日下午即執拾細軟,一袋二袋又拖喼,在傭人陪同下返銅鑼灣娘家。

小三送波送嘴

話晒係人老公,同小三行去醫肚時刻意一前一後,保持警覺。直至飯後飽暖,慾火上漲,送小三返將軍澳,將綿羊仔停低在幽靜路旁,二人嚟料!

臨別主動送波挨實的小三,進擊啜爆人夫;當咗自己係《天若有情》華 Dee的溫文英,一邊親熱一邊死騎住部綿羊仔。打完茄輪,未捨得走!再痴纏傾多陣,其間「扒版」小三再出擊,嘴多啖先講拜拜!同小三依泣近四粒鐘,林雅詩老公才揸車返西貢屋企。

慾火綿羊仔

送到女方樓下,兩個傾足半粒鐘難捨難離,其間進擊的小三摸吓林雅詩老公屁股。

當晚林雅詩老公放工去佐敦會合小三,還細心為她戴上頭盔。

家用得五千

據了解,住大屋、揸 Benz的溫文英睇錢好緊,豪己不豪人!食住老婆性格怕事懦弱,家用九年來維持每月五千,令婚後當家的林雅詩要用自己積蓄補貼過活,私己錢亦使得七七八八。

「除咗個仔學費另計,佢每個月俾 Grace(林雅詩)五千蚊家用,包晒買餸煮飯同零用。 Grace想俾個仔學多一兩樣課外活動,阿 Man(溫文英)一係唔俾,一係就黑晒口面要睇佢面色攞。有時買多幾個餸,佢都會話:『做乜咁大使!』

「對住老婆石頭鑽血,自己就點都得,買模型幾千蚊諗都唔諗,近年佢仲迷上玩泰國佛牌,十萬八萬幾貴都捨得。呢一年, Grace吵晒大鑊,佢先肯將家用加到一萬蚊。至於西貢間屋寫 Grace同阿 Man媽咪名,都係因為當年佢孭咗單官司喺身,而唔係送間屋俾老婆。」知情者爆。

一三年,林雅詩曾在微博放上婚戒相,寫上:「點解要咁對我!」自爆有產後抑鬱,卻得不到老公安慰;有小三後,溫文英對林雅詩的態度更變本加厲。

「近年阿 Man成日喺屋企發脾氣, Grace提出離婚,佢又扮晒嘢係咁氹。有次吵大鑊,阿 Man刻薄到爆咗句:『唔好諗住離婚分到我身家。』點解佢唔肯離婚,就係怕要分身家俾老婆。」

37歲人妻林雅詩近日寫真索味依舊,為自己鋪定後路。

「扒版姜麗文」跟林雅詩老公溫文英在廟街撐枱腳,點菜時有商有量。對老婆孤寒的溫文英,當晚點了龍蝦伊麵餵飽小三,對外遇好過老婆。

05年林雅詩與拍拖三年的溫文英奉子成婚,當時溫文英表示要她生三名子女,還承諾每生一個送一層樓,可惜婚後即變了臉。

林雅詩誕下兒子後產後抑鬱,但老公對她並不體諒,二人感情日淡, 13年她在微博放婚戒相,並感嘆:「點解要咁對我!」

冇得再挽救

本週一(九日),林雅詩如常一早湊仔返學再去買餸。記者上前問她與老公關係如何,她仍說 OK!但當見到老公偷食相,林雅詩不由自主地抖震,泣不成聲。

問她有否懷疑老公外面有小三,她點頭說:「我有問佢點解咁夜返,佢話做嘢忙,仲轉頭鬧番我話我都係咁。近排出書多 job,但去邊同邊個食飯我都有同佢匯報,甚至歡迎佢同我一齊,但佢冇……(爆喊)仲惡人先告狀。佢成日夜返,我啲朋友都知,晚晚為等佢要十點後先開飯。(上週六佢同女友食埋飯先返屋企。)嗰晚佢十一點返到嚟,返嚟當冇事照同我食飯。」

對於多年只得幾千蚊家用,林雅詩並不否認。

「只可以講要爭取,但就算俾,態度都唔係咁好,會黑面。好多嘢要俾單證明,好似個仔睇醫生,要俾張單佢 check,好似公司開數咁。」

林雅詩左手腕上有一道離奇傷痕,問她是否因為婚姻不如意而自殘,她又再一次崩潰爆喊。

「我係發脾氣。我感覺唔止一次(偷食),但一路唔想發作,應該話唔想面對,所以一直忍住唔出聲。(會挽救定離婚?)之前嘗試努力挽回,但見到咁樣,相信今次好難唔離婚。」林雅詩說。

近期林雅詩復出,仍狀態甚佳,但她見記者時總用飾物遮住左手的離奇傷痕。

林雅詩參加 97年港姐入行,之後行性感殺入影圈,拍過多部電影。

日前接完兒子放學後,林雅詩單拖去街市買菜,其實過着一般家庭主婦生活。

林雅詩差不多每日都親自接送兒子返學,非常愛錫兒子。

當年林雅詩老公購入寶珊苑獨立屋時,因他涉及官非,所以物業以母親及妻子名義登記,但卻並非送給老婆,而馬德鐘之前亦是他們的鄰居。

老公疑似玩巫術

日前,林雅詩接受潘紹聰的《恐怖在線》訪問,大爆老公在家中養鬼仔、藏有大量泰國佛牌,又將動物乾屍放在睡房,疑似玩巫術。

「一年前,我覺得屋企好有壓迫感,成日想喊想死,不論喺房或廳都覺得有人望住我。沖涼又覺得有人偷窺,道門又會開開閂閂。有次媽咪嚟我屋企,我俾咗老公買嗰堆泰國佛牌佢睇,媽咪話:『唔好掂呢啲嘢,唔係整到個仔,呢啲唔係咁好嘅嘢!』

「一日後,媽咪喊住打俾我,話佢瞓覺俾鬼『責』,見到個皮膚黑黑嘅女人,『哄』埋佢塊面,再由佢眼珠入咗佢個身體。之後我哋做過幾場好大嘅法事,個師傅話我全屋都係鬼,起碼十五、六隻,仲要集中喺我間房。難怪當時個仔每到凌晨兩、三點就喊醒,話:『媽咪,我好驚!』佢見到有個人成日『哄』住佢,係冇面口嘅。」

可以好好過

林雅詩婚姻不如意,淡出多年後要性感復出,艷星路崎嶇,不過亦有例外,例如葉玉卿、邱淑貞,均過着幸福少奶生活。

葉玉卿

連剝三部戲,之後成功轉型紅爆的葉玉卿, 98年下嫁美國華裔富商胡兆明後,退出幕前移居美國,老公有私人飛機,做超市、銀行生意住古堡,身家逾 80億港元。

邱淑貞

92年被王晶一手打造走性感路線, 99年與 I.T老闆沈嘉偉結婚後息影,閒時陪老公巡鋪及照顧三位千金,身家保守估計逾 10億。

翁虹

拍過《滿清十大酷刑》等三級片的翁虹,離過婚, 07年再婚下嫁擔任專業健身管理師的劉倫浩,同年 10月誕下女兒,現居上海過着幸福生活。

麥家琪

02年麥家琪曾全裸演出《偷窺無罪》, 06年嫁給大律師王國豪後淡出幕前,近日復出拍《鴨王 2》飾演「媽媽生」,過戲癮。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!