掃呢頁CODE去手機

2015年11月5日 星期四

劉喬安:娛樂界紛猜「字母女星」身份 劉喬安,



袁嘉敏(左)表示自己專心做藝人,唔正當、唔正經嘅嘢唔接。謝婷婷(右圖)則表示,有聽過飯局,朋友冇講係咩人。

next 1/1 pre

名模馬詩慧笑言,「有冇我名?我想知自己叫咩價」。

next 1/1 pre

李嘉欣指,沒有時間及興趣去猜測女星身份。

next 1/1 pre

「太陽花學運女神」劉喬安跨境中介賣淫名冊震驚中港台娛樂界,各界紛猜測「字母女星」及買春客的身份。本港女星、名媛近日亦就事件表達意見。近年走性感路線的袁嘉敏表示「我專心做藝人,唔正當、唔正經嘅嘢唔接,全部人搵我都冇覆,有人叫我食飯、飲嘢,唔同要求」,並坦言曾有人開出七位數與她一會。此外,她亦對賣淫事件中的女星名冊表示驚訝,但稱「我唔怕,我發誓(如果有做)就畀恐怖分子凌遲處死、虐待」。

藝人謝婷婷表示「有聽過飯局,朋友冇講係咩人」,更稱從來沒有人找她接不道德生意,同時笑指「(淫媒)見到我老竇『拳手』咁勁,真係會黐埋牆」。

名模馬詩慧則笑言,「有冇我名?我想知自己叫咩價」,亦時有聽聞娛樂圈的淫媒傳聞,且每人都很好奇女星的真正身份。被記者問及身價時,馬詩慧則笑稱自己是「無價、天價」。

「大美人」李嘉欣指,自己沒有興趣、時間去猜測女星真正身份。她表示「自古至今成日都有呢啲新聞」,而自己已為賢妻良母,沒有人打主意,同時憶述當年選完港姐後,「無綫睇得好緊,有人追求自己,不過係正路追求,唔係咁黑暗」,亦從來沒有被人問價。

鍾意就快D Share啦!