掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

被爆瞄陳婉衡心口掟水彈 Bob:唔爆㗎 __,Bob,陳婉衡,林盛斌,

阿Bob你真係呀,佢仲笑言唔爆㗎,仲會回彈! next 1/1 pre 開心到呢,又話陳婉衡心口好似有airbag咁! next 1/1 pre 范振鋒(右)再爆阿Bob(左)借啲意幫陳婉衡用藥油搽蚊爛! next 1/1 pre 你個樣… next 1/1 pre 梁烈 ...


阿Bob你真係呀,佢仲笑言唔爆㗎,仲會回彈!

next 1/1 pre

開心到呢,又話陳婉衡心口好似有airbag咁!

next 1/1 pre

范振鋒(右)再爆阿Bob(左)借啲意幫陳婉衡用藥油搽蚊爛!

next 1/1 pre

你個樣…

next 1/1 pre

梁烈唯(左起)、林盛斌、范振鋒、陳國峰

next 1/1 pre

陳婉衡(最左)就話講笑啫,邊有咁準!

next 1/1 pre

陳婉衡(左起)、鄧佩儀、黃心穎、莊思敏、高海寧

next 1/1 pre

藝人林盛斌(Bob)、梁烈唯、陳國峰、范振鋒、陳婉衡、鄧佩儀等在將軍澳電視城為《LET'S GO!兄弟幫1500集》進行外景拍攝,眾人在節目中上演擲水彈大戰,擁有36E導彈身材的陳婉衡成為阿Bob的「攻擊」對象,梁烈唯與范振鋒則大爆阿Bob以水彈瞄準陳婉衡的心中投擲,范振鋒笑說:「佢瞄住人個心口嚟擲,好變態囉。」

阿Bob:仲會回彈

阿Bob則笑說:「呢個女仔好嘢,啲水彈擲埋去唔爆㗎,仲會回彈,心口好似有airbag咁,TVB裏面我最欣賞佢…嘅性格。」范振鋒又爆阿Bob與陳國峰先後為陳婉衡用藥油捽額頭上的蚊爛,他笑說:「電視台每隔幾年就會有色魔出現。」

陳婉衡唔尷尬

陳婉衡對於阿Bob瞄準她心口擲水彈則說:「唔係啦,邊有咁準呀,佢喺城樓上面擲落嚟。(阿Bob話你心口好似有airbag!)係我就會搞到成身濕晒啦。(畀阿Bob瞄住擲可會尷尬?)唔會,大家玩啫。」

鍾意就快D Share啦!