掃呢頁CODE去手機

2015年11月25日 星期三

黃心穎:綑綁被指似SM 心穎:人哋點諗阻止唔到 __,心穎,黃心穎,

黃心穎就話唔似SM喇! next 1/1 pre 黃心穎又話似綁大閘蟹。 next 1/1 pre 黃心穎話今日水戰,玩到濕到入底褲。 next 1/1 pre 咁樣畀人綁10粒鐘,真係陰功豬喇! next 1/1 pre 高海寧 next 1/1 pre ...


黃心穎就話唔似SM喇!

next 1/1 pre

黃心穎又話似綁大閘蟹。

next 1/1 pre

黃心穎話今日水戰,玩到濕到入底褲。

next 1/1 pre

咁樣畀人綁10粒鐘,真係陰功豬喇!

next 1/1 pre

高海寧

next 1/1 pre

藝人黃心穎與高海寧在將軍澳電視城為《LET'S GO!兄弟幫1500集》進行拍攝,眾人在節目中上演擲水彈大戰,黃心穎被水彈擲得全身濕透,她笑說:「濕到入底褲,都唔知點返屋企,上親佢哋節目都冇好嘢,上次又係玩到濕晒身,係好盡興,但年紀大,真係好攰。」

黃心穎將《東坡家事》一場被五花大綁的劇照放上網,相片成為網民熱話,心穎被綁十小時,全身不能動彈,手腳感麻痹,加上天氣凍,又肚餓,認真慘情,她笑說:「我算舒服,其他人要打都好辛苦,自己睇番都覺得綁到好似隻大閘蟹。(有冇得去廁所?)可以嘅,但我費時麻煩人,所以忍住囉。(有網友話相片好SM?)我又唔覺,人哋點諗我阻止唔到,網上嘅嘢唔介意得咁多。」

向來是被玩對象的高海寧今次可謂「逃出魔掌」,她笑說:「我淨係條褲濕咗,見唔對路,所以一開始就匿埋咗。(陳婉衡做咗你替死鬼?)唔係,佢有天生airbag保護嘛。」

鍾意就快D Share啦!