掃呢頁CODE去手機

2015年12月3日 星期四

余思敏輕鬆湊馬騮妹 [壹週刊 - 1343] __,M1,

囡囡Emma冇時停,跑到頭髮都飛起,好在余思敏帶埋外傭,可以兩個大人一齊睇實小朋友。同你吟一吟余思敏輕鬆湊馬騮妹余思敏自從11年大肚下嫁鄭中基,大女Emma轉眼已經4歲,細仔Evan亦於年初出世。全職做阿太嘅余思敏,閒時出吓公開活動賺私己錢,平日大部分時間用嚟照顧一對仔女,早排《壹》仔就响淺水灣撞到佢兩母女帶埋個外傭,齊齊下午三點三。食飽飽,Emma想去隔籬公園玩,外傭負責睇實大小姐,余思敏就攞住 ...


囡囡 Emma冇時停,跑到頭髮都飛起,好在余思敏帶埋外傭,可以兩個大人一齊睇實小朋友。

同你吟一吟

余思敏輕鬆湊馬騮妹

余思敏自從 11年大肚下嫁鄭中基,大女 Emma轉眼已經 4歲,細仔 Evan亦於年初出世。

全職做阿太嘅余思敏,閒時出吓公開活動賺私己錢,平日大部分時間用嚟照顧一對仔女,早排《壹》仔就响淺水灣撞到佢兩母女帶埋個外傭,齊齊下午三點三。食飽飽, Emma想去隔籬公園玩,外傭負責睇實大小姐,余思敏就攞住杯咖啡,輕輕鬆鬆坐埋一邊,睇住囡囡玩。

小朋友精力特別多, Emma亦唔例外,四圍跑跑跳跳,外傭姐姐少啲腳骨力都追唔掂。公園內眾多遊戲設施, Emma特別鍾情玩氹氹轉,不斷叫外傭姐姐出力轉佢,仲要玩完又玩唔怕頭暈,好在 Emma都算聽話,媽咪一話夠鐘返屋企,冇話扭計要留低,做咗家姐,果然唔同啲!

Emma特別鍾意玩呢個一人氹氹轉,不斷叫外傭姐姐轉快啲。

除咗氹氹轉,搖搖板同樣係 Emma至愛。

囡囡去公園放電,余思敏歎住杯咖啡,輕鬆叉電。

自從做咗老豆,以前愛玩愛蒲的鄭中基變得修心養性,只要唔使開工,一家人會出街家庭樂。

撰文:八珍

鍾意就快D Share啦!