掃呢頁CODE去手機

2015年12月31日 星期四

度蜜月 74日 胡杏兒環球造人 [壹週刊 - 1347] __,杏兒,胡杏兒,M1,

探熱針度蜜月74日 胡杏兒環球造人由拍拖到結婚,整個過程只有一年時間的胡杏兒和李乘德(Philip),今個星期一(十二月廿八日)終於禮成,正式成為李太。由於已經三十六歲,唔想拖變高齡產婦的杏兒,已安排好婚後74日時間,去勻亞洲、歐洲同北美洲等十三個國家,進行馬拉松式度蜜月,希望盡快幫在圍村長大,家庭觀念重的老公Philip開枝散葉。孭四十兩金上身胡杏兒加入人妻行列,下嫁金融才俊李乘德(Philip ...


探熱針

度蜜月 74日 胡杏兒環球造人

由拍拖到結婚,整個過程只有一年時間的胡杏兒和李乘德( Philip),今個星期一(十二月廿八日)終於禮成,正式成為李太。

由於已經三十六歲,唔想拖變高齡產婦的杏兒,已安排好婚後 74日時間,去勻亞洲、歐洲同北美洲等十三個國家,進行馬拉松式度蜜月,希望盡快幫在圍村長大,家庭觀念重的老公 Philip開枝散葉。

孭四十兩金上身

胡杏兒加入人妻行列,下嫁金融才俊李乘德( Philip)。星期一(十二月廿八日)舉行了一場浪漫又溫馨的豪華婚禮。

當日早上,杏兒著了一套人手縫製、價值二十多萬的 3D立體龍鳳刺繡裙褂,進行接新娘儀式,新娘手上戴了超過十對龍鳳鈪外,還有大金豬頸鏈,估計全身金器超過四十兩。

婚禮一氣呵成,下午到男家地頭,位於上水雙魚河的鄉村會所,舉行戶外草地行禮後,到晚上再移師到 Ritz Carlton酒店,筵開五十六席,宴請圈中人和親戚朋友,跟住直落到中環開 After Party,玩到凌晨五點。

據知,今次婚禮全程由 Philip一手策劃,杏兒只需要打扮得靚靚,做個最漂亮新娘, Philip花盡金錢同心思,目的是要給新娘一個難忘又浪漫的婚禮,不過,這些只是前戲,好戲在後頭。

杏兒冧爆給予老公滿分,她說:「籌備今次婚禮,我哋經歷好多,辛苦老公。」

杏兒婚前緊張到連續兩晚失眠,但到正式時候,她又覺得沒有想像中般緊張。

杏兒由爸爸帶領入場,進行註冊儀式。

姊妹團有十人,包括「胡說八道」成員,及杏兒家姐等人,而兄弟團更疊馬,有廿三人咁多。

杏兒收到大量金器,手上加頸上總共有十多對龍鳳鈪。

馬拉松蜜月

忙完大龍鳳婚禮後,杏兒同老公會留在香港休息幾日,其間一對新人會返男家圍村祠堂拜祖先,快叉幾日後,一月三日就會出發,展開一個長達七十四日的馬拉松式蜜月之旅。

蜜月時間長,地點亦多,玩盡三大洲。第一站是日本札幌,跟住落東京,然後轉飛大溪地同新西蘭,再去 LA和紐約,之後在歐洲逗留廿日,由 Philip留學的倫敦玩起,而杏兒父母亦會在這一站加入,接住兩公婆會去埋巴塞隆拿、希臘及伊斯坦堡,北美洲到歐洲再返亞洲去埋杜拜,尾站是馬爾代夫,兩個半月環遊世界。

「呢個行程全部由 Philip安排,佢記低晒杏兒咁耐以來,同佢講過想去嘅地方同埋喜歡邊啲地方,仲要秘密訂晒機票同酒店,先通知杏兒叫佢同公司攞兩個半月假,俾老婆一個好大驚喜。」 Philip身邊人說。

杏兒同老公全日瘋狂錫,影相時 Philip更將手摸實老婆 pat pat,十分煙韌。

一班姊妹由早玩到晚,胡蓓蔚攰到對腳要放上李施嬅大髀上。

晚上杏兒同老公在 Ritz Carlton酒店擺酒,筵開五十六席。

婚宴上杏兒用客家話多謝老爺奶奶,並承諾會幫李家開枝散葉。

杏兒攞住「 Mrs」影相,正式宣布成為人妻。

完成婚宴後,李生李太再有下場,在中環舉行 After Party。

提早生 B

家庭觀念重的 Philip,亦希望趁今次馬拉松蜜月,一擊即中,造人成功,兩個人去三個人返。

「杏兒原本打算一兩年後先嘅!因為佢啱啱先簽新公司,唔想咁快生,但 Phil就比較心急,想快啲有 BB,組織個更完整嘅家庭,後來杏兒都考慮再拖會做高齡產婦,於是答應老公,將生 B計劃提早進行。」胡杏兒身邊人說。

「胡說八道」班姊妹在台上唱了《姊妹》及《愛很簡單》俾杏兒。

因為合作過《梟雄》,黃秋生都俾面去飲。

在戲中飾演杏兒奶奶嘅阿姐,當然要到賀。

鄭嘉穎首次拖住女友陳凱琳出席公開場合晒恩愛,但她的過氣女友周麗淇都有出現,兩人在場內冇打招呼迴避扮唔識。

當年陳山聰因為同何超雲拍拖,而同好友伍詠薇等人反面,事隔多年,兩人依然互當透明。

杏兒唔同大台續約,因此關係變僵,大台更一度封殺杏兒,但婚宴上大台都有派出樂易玲及余詠珊夫婦出席。

犀利!

胡杏兒的婚禮雖然有唔少贊助,但單單 56圍酒席已花近 132萬;至於 74日環球蜜月,全程一共 14套商務機票,加埋入住五星級酒店,花費幾近 80萬,豪!

婚禮開支

Ritz Carlton酒席 $23,600× 56圍約 132萬

現場布置 約 80萬

勞斯萊斯兩架 約 2萬(車租)

賓客車七架約 5萬(車租)

新娘裙褂 約 20萬

婚戒及鑽飾 約 400萬

雙魚河會所場地費 約 20萬

約共: 659萬

蜜月開支

機票 約 50萬(全部商務客位)

酒店 約 30萬

約共:約 80萬

總開支:約 739萬

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

插圖:朱桂葉


鍾意就快D Share啦!