掃呢頁CODE去手機

2015年12月31日 星期四

吳尊旺角掃 過萬蚊波鞋 [壹週刊 - 1347] __,吳尊,M1,

探熱針吳尊旺角掃 過萬蚊波鞋已有一子一女的吳尊,近年刻意減產,只吼工時較短的商業活動,密執一樣搵唔少的他,日前在合肥做完商演經香港轉飛汶萊,兼順道搜購AirJordan。要達到目的,吳尊寧願捱眼瞓,提早起身撲落旺角。結果唔使十分鐘掃走五對特別版,都只係萬鬆蚊,抵!唔試就買上週三(十二月廿三日)上午十一時,戴住口罩cap帽的吳尊失驚無神現身旺角,唔係開工,係買波鞋;明顯熟路的他一支箭衝了上一幢大廈, ...


探熱針

吳尊旺角掃 過萬蚊波鞋

已有一子一女的吳尊,近年刻意減產,只吼工時較短的商業活動,密執一樣搵唔少的他,日前在合肥做完商演經香港轉飛汶萊,兼順道搜購 Air Jordan。要達到目的,吳尊寧願捱眼瞓,提早起身撲落旺角。結果唔使十分鐘掃走五對特別版,都只係萬鬆蚊,抵!

唔試就買

上週三(十二月廿三日)上午十一時,戴住口罩 cap帽的吳尊失驚無神現身旺角,唔係開工,係買波鞋;明顯熟路的他一支箭衝了上一幢大廈,好趕!

見到汶萊貴客光臨,老闆親自招呼。本來戴住口罩遮樣的他,望住多對心頭好眉飛色舞,最終忍唔住除低口罩慢慢揀。吳尊試都唔試,講明自己著十號半,揀完一對又一對,不夠十分鐘,掃走五對特別版 Air Jordan後,速閃。之後便趕返酒店,攞行李去機場,出發飛返汶萊。

「佢係 Air Jordan超級 fans,今年十月品牌喺上海舉行三十周年慶典活動,吳尊都專登飛咗去朝聖。每次有新鞋款出,佢一定飛嚟香港掃貨,因為汶萊嗰邊冇得賣,所以佢每次嚟到,都會盡情咁買。」吳尊身邊人說。

吳尊已是一子一女之父,近年減產少拍劇及電影,都是為了抽多點時間陪仔女。

吳尊現身旺角買波鞋,老闆見到貴客光臨,當然要親自招呼。

揀了十分鐘便買了五對波鞋,吳尊埋單時逐對檢驗,好細心。

喺汶萊,有錢都買唔到 Air Jordan,所以吳尊要專程飛嚟香港,殺落旺角掃貨。

飛澳洲拍戲

返汶萊與家人共度聖誕及元旦後,吳尊便要飛澳洲,為新片開工。近年因為想留多點時間陪伴一對子女,工作主要以時間短酬勞高的內地商演為主,劇集和電影,吳尊推得就推。

「過埋新年吳尊就會飛去悉尼拍《謎巢》,女主角李冰冰已經喺嗰邊開緊工,近年佢揀劇本揀得好認真,今次呢部係荷李活片,劇本同角色佢都鍾意,所以就算要飛去澳洲一段時間都照接。」身邊人說。

未能與偶像 Michael Jordan自拍的吳尊,以親吻偶像的大型海報作自我安慰。

吳尊今年 4月與好友吳建豪及辰亦儒於台灣投資開設麵包店「貝肯庄 BAKE CULTURE」後,八月在汶萊旺區 Kiulap開了一幢三層高分店。

今年十月上海舉行的 Air Jordan三十周年慶典,吳尊專登飛上海見偶像 Michael Jordan一面,並與潘瑋柏、劉翔、陳建州等人合照。

本月廿二日,吳尊在合肥出席鐘錶活動後飛回深圳,為了買波鞋,他選擇在港過境時留港一晚。

藝人熱捧店

旺角上樓鋪 Search是近來圈中人最愛幫襯的店鋪,除了潮著波鞋款式應有盡有外,最緊要係價錢合理,老闆招呼好,深得不少藝人歌手捧場。

黃宗澤

張繼聰

陳凱琳

朱千雪

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!