掃呢頁CODE去手機

2015年12月31日 星期四

錢國偉夫婦 蓮花宮拜神求子 [壹週刊 - 1347] __,錢國偉,M1,

錢國偉與年輕廿年的陳宛蔚今年十月結束愛情長跑,在洲際酒店豪花百萬宴請親友。娛樂偵訊錢國偉夫婦 蓮花宮拜神求子五十有三的錢國偉(Wilson),今年十月同後生過自己廿歲的陳宛蔚(Calinda)拉埋天窗,婚後要做電影後期又要為古惑仔做巡迴演唱會,冇停過!直至最近,終於有時間交人,唔抗拒做老豆的Wilson,立即孖住老婆到蓮花宮,還神兼求子!蜜月泡湯三卡鑽戒加跪地求婚,成功結束六年愛情長跑,今年十月, ...


錢國偉與年輕廿年的陳宛蔚今年十月結束愛情長跑,在洲際酒店豪花百萬宴請親友。

娛樂偵訊

錢國偉夫婦 蓮花宮拜神求子

五十有三的錢國偉( Wilson),今年十月同後生過自己廿歲的陳宛蔚( Calinda)拉埋天窗,婚後要做電影後期又要為古惑仔做巡迴演唱會,冇停過!直至最近,終於有時間交人,唔抗拒做老豆的 Wilson,立即孖住老婆到蓮花宮,還神兼求子!

蜜月泡湯

三卡鑽戒加跪地求婚,成功結束六年愛情長跑,今年十月,錢國偉於洲際酒店筵開五十多席,迎娶女友陳宛蔚。婚後錢導要丟低老婆,北上為賀歲片《美人魚》做後期,又要唧出檔期開戲和同鄭伊健等一班古惑仔走埠巡唱,一直冇期造人。

「 Wilson泊咗埋周星馳碼頭之後,假都冇得放,結婚嘅事已經大部分交晒比老婆同啲兄弟幫手,本來打算擺酒後想攝個時間去蜜月旅行,最後都因為要返大陸,睇住上賀歲嘅《美人魚》後期而取消,不過佢講明聖誕新年會留响香港陪老婆。」知情者透露。

去年,錢國偉成功泊到星爺碼頭,為其新戲《美人魚》揀女兼執導。

結婚後,錢國偉要跟後期外,又要同伊健、小春等走埠登台,度蜜月都冇期。

早兩個禮拜,錢國偉帶住老婆到蓮花宮還神,兼拜神求子。

拜神求子

今個月中,難得在港的錢國偉同老婆出動到大坑蓮花宮還神,只見他與陳宛蔚誠心上香,廟祝幫二人敲銅鐘作福時,錢國偉五體投地叩拜,之後再同老婆行到廟宇後化寶,化完寶,兩公婆再入廟拜多次神,才離開到附近茶餐廳醫肚。

「 Wilson有拜神習慣,除咗蓮花宮,仲會去北帝廟,幾年前佢幫過惹官非嘅陳志雲還神。《美人魚》對手咁多,所以 Wilson做足準備,拜神都係求心安,咁 Calinda當然係希望自己快啲造人成功,畢竟都三十三歲」知情者說。

事後,陳宛蔚回應說:「嗰日都係還神同求事事順利(想快啲成功有 BB?)努力緊!」

還完神再求神!兩公婆攞住金銀衣紙,行去廟後化寶。

離開廟宇後,二人到附近茶餐廳醫肚。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!