掃呢頁CODE去手機

2015年12月22日 星期二

陳國邦:陳國邦回巢 羅敏莊:佢感受到重用誠意 __,羅敏莊,陳國邦,

羅敏莊話見到無綫畀出嚟嘅條件,感受到重用同誠意。next1/1pre羅敏莊話係自己勸老公回巢。next1/1pre羅敏莊仲話就感受到公司覺得老公好重要。next1/1pre羅敏莊話毛舜筠好錫陳國邦。(資料圖片)next1/1pre羅敏莊讚囡囡大方得體。(資料圖片)next1/1pre藝人羅敏莊(Mimi)為歌詞創作歌唱比賽擔任評判,談到老公陳國邦相隔兩個月回巢無綫,Mimi透露不論老公寫信離巢以及 ...


羅敏莊話見到無綫畀出嚟嘅條件,感受到重用同誠意。

next 1/1 pre

羅敏莊話係自己勸老公回巢。

next 1/1 pre

羅敏莊仲話就感受到公司覺得老公好重要。

next 1/1 pre

羅敏莊話毛舜筠好錫陳國邦。(資料圖片)

next 1/1 pre

羅敏莊讚囡囡大方得體。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人羅敏莊(Mimi)為歌詞創作歌唱比賽擔任評判,談到老公陳國邦相隔兩個月回巢無綫,Mimi透露不論老公寫信離巢以及回巢均是自己勸喻對方:「可能啲人唔知中間流程會以為TVB打一個電話你就番去,其實裏面係有好多錫佢嘅人打電話傾咗好多次,我老公好似三顧草廬咁拒絕咗好多次,最後我都勸佢不如考慮返去,因為喺事件中感覺到有好多錫佢嘅人,其中一個係毛舜筠,佢用咗好多力同好錫阿邦,好希望同阿邦合作呢套劇,佢付出咗好多時間同心力,所以最後點都好,要為件事去做,因為多人想佢返去同埋為套劇好。」

談到會否怕被人嘲他吃回頭草?Mimi笑言可能個個已說他吃回頭草,而她有看過留言,一方面是恭喜他,甚至工作時有人向他握手道賀,但坦言有人會認為老公是「撈唔掂」才回巢:「我唔會怪佢哋或驚畀人話,因為我係觀眾就咁睇個結果都會覺得佢係撈唔掂啦,但當一齊經歷過程,感受到佢有多人錫,而你喺呢件事上係備受重視、重用,你都會有所選擇做呢個決定。」她指從太太身份看到無綫給予老公的條件等,感受到重用及誠意,並說老公向來希望獲認同和存在價值,但今次能感受到公司認為老公很重要。

問這次消息是否最佳的聖誕禮物?她說:「我哋不嬲都話三年前有最好嘅聖誕禮物,好感恩有個好好嘅女兒,到今日都會好感恩話我個女真係好得意!」至於聖誕節,她透露會與家人簡單慶祝,並預告將與女兒赴台灣拍親子節目:「第一次同個女兩個人所以好開心,好期待佢嘅演出,因為佢有talent做呢行,唔係話要佢做呢行,但佢好大方得體。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!