掃呢頁CODE去手機

2015年12月22日 星期二

吳業坤:龔嘉欣陽光宣言後笠水:係姊弟關係 __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣話同吳業坤只係好Close嘅「姊弟」。next1/1pre龔嘉欣同吳業坤入廠錄影《愛.回家》。next1/1pre龔嘉欣話畀吳業坤嘅Fans人身攻擊覺得唔開心。next1/1pre吳業坤讚龔嘉欣係好好女仔嚟。next1/1pre龔嘉欣呢個陽光宣言,惹起唔少風浪。next1/1pre吳業坤尋日喊到七彩。next1/1pre吳業坤勁多粉絲。next1/1pre歌手吳業坤前晚在《勁歌金曲頒獎典禮》 ...


龔嘉欣話同吳業坤只係好Close嘅「姊弟」。

next 1/1 pre

龔嘉欣同吳業坤入廠錄影《愛.回家》。

next 1/1 pre

龔嘉欣話畀吳業坤嘅Fans人身攻擊覺得唔開心。

next 1/1 pre

吳業坤讚龔嘉欣係好好女仔嚟。

next 1/1 pre

龔嘉欣呢個陽光宣言,惹起唔少風浪。

next 1/1 pre

吳業坤尋日喊到七彩。

next 1/1 pre

吳業坤勁多粉絲。

next 1/1 pre

歌手吳業坤前晚在《勁歌金曲頒獎典禮》爆喊搞到眼鏡霧化,其「囧樣」極速被網民改圖惡搞,一夜間成「洗版王」,網民雖然like爆吳業坤的真性情,純真宅男一面,但網民「愛屋未能及烏」,對與吳業坤傳「姊弟戀」的龔嘉欣就毫不留情。因在吳業坤得獎前一小時,嘉欣在微博寫了:「希望每個人也能找到屬於自己的陽光,我願意成為你的陽光」,正與吳業坤的得獎歌《陽光點的歌》不謀而合,有「示愛」之嫌。

昨晚吳業坤獲獎後,對疑似嘉欣給他的「陽光宣言」,他竟保守答道:「佢唔係同我講。(你唔認人?)呢啲唔可以隨便認,佢開名我就認,自己唔可以亂咁入座。」反而講到前緋聞女友Aka在台邊為他激動落淚,他卻大方說:「我覺得佢係一個好努力嘅人,見證住我嘅努力,所以落淚係好正常。」

安慰龔嘉欣

今日「緋聞男女」在電視城為《愛.回家》開工,追問嘉欣是否給吳業坤「陽光宣言」及吳業坤要她「開名」才敢「入座」?嘉欣則言:「佢話咩就咩我主要係畀Fans睇。」

而嘉欣更大呻自兩人傳出緋聞,便遭對方Fans人身攻擊,令她不勝其煩想哭:「佢依家紅覺得我黐佢,見到呢啲留言好想喊,係好唔開心。」嘉欣坦言有和吳業坤傾談應如何處理,反覆想過,不應為此而互相避忌,講到兩人關係,她坦言:「係好Close嘅『姊弟』關係。」

而訪問期間緋聞男友吳業坤亦來到嘉欣身旁,對嘉欣被其Fans狂插感委屈不開心,吳業坤即忙加安慰:「呢個世界唔係正面就係反面,尤其網上世界,家姐(嘉欣)係好好女仔嚟。(會唔會同嘉欣避忌啲?)冇話忌啲乜,我哋拍劇成日見到面嘅。」

叱咤挑機陳奕迅

至於吳業坤近日確是人氣大熱,繼早前「叱咤頒獎禮」公布「我最喜愛的男歌手」打入五強,與陳奕迅天王爭like後,昨日再公布他的《原來她不夠愛我》亦打入「我最喜愛的歌曲」20強,向天王天后越級挑機,其凌厲走勢果然不能睇小。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!