掃呢頁CODE去手機

2015年12月22日 星期二

同「家駒」合唱 家強:個心都離一離 __,家強,

家強話自己睇到個心都離一離呀!next1/1pre家強同「家駒」對唱《海濶天空》。next1/1pre同「家駒」深情擁抱。next1/1pre家強...next1/1pre家強現場自彈自唱。next1/1pre呢個「家駒」...next1/1pre個海報...next1/1pre歌手黃家強近日成為網上「火頭」被網民狂轟,早前因與內地手機合作,其宣傳海報用上已故其兄黃家駒的照片及「海濶天空」四字作宣 ...


家強話自己睇到個心都離一離呀!

next 1/1 pre

家強同「家駒」對唱《海濶天空》。

next 1/1 pre

同「家駒」深情擁抱。

next 1/1 pre

家強...

next 1/1 pre

家強現場自彈自唱。

next 1/1 pre

呢個「家駒」...

next 1/1 pre

個海報...

next 1/1 pre

歌手黃家強近日成為網上「火頭」被網民狂轟,早前因與內地手機合作,其宣傳海報用上已故其兄黃家駒的照片及「海濶天空」四字作宣傳,家強即被指借哥搵錢,而手機商更以「家駒」和家強再度合唱成宣傳焦點,令不少內地Beyond歌迷很期待這次「兄弟合唱」。

「兄弟深情擁抱」

今晚家強於東莞出席手機發布會,大會播出家強與「家駒」的MV,MV中「家駒」穿紅色外套,十足家駒的喜愛造型,家強則穿上白色恤衫,去到MV尾段家強說出對白:「喺22年嚟我嘅經歷有高有低,但每當我枱起頭看到你嘅時候,所有嘅磨難都不值得一提,你嘅信念海濶天空,我嘅人生超級續航。」最後,家強和「家駒」奔向對方來個「兄弟深情擁抱」。

網民嫌膠

黃家強在發布會上亦有拿着結他即場獻唱,穿上黑色西裝的家強唱歌期間,突然在舞台的另一邊出現一個疑似黃家駒的影像,不過歌曲一完「家駒」立刻消失!有自稱身在發布會的網民,指大會是以投影方式令家駒「現身」,又指「家駒」輪廓奇怪,樣子夠「膠」外,就連聲線都完全比不上真正的家駒,仲話一聽就知是有人扮家駒唱歌,並非家駒的聲音!

家強話廣告商已盡力

家強在發布會後接受《東網》訪問,他說:「現場只顧投入演出,冇睇清楚,依家放大啲圖片睇,果然個心都離一離,但我相信廣告商已經盡咗力,或者係科技上未達標,但意義上已經達到,好多歌迷喺微博上留言支持我,都話睇直播睇到淚奔,感受到大會對家駒嘅愛,都好支持今次嘅善舉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!