掃呢頁CODE去手機

2015年12月22日 星期二

Mandy離港 洗米華逼柏豪玩過山車 __,柏豪,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,周柏豪,

東京富士急嘅過山車有幾堅?單睇啲片段就知啦!不過柏豪一啲都唔驚,玩完仲好威威咁影相,勁啦!前排洗米華帶柏豪同埋大女Virginia一齊出發去東京玩。據知今次洗米華同佢哋嘅交談都好愉快,三個人都好開心。唯讀是柏豪去到東京無耐就有腸胃炎,辛苦到佢要打卡同啲朋友報告。不過見佢係fb擺咗佢同老豆、阿妹嘅合照,佢仲話係屋企人逼佢上去玩。洗米華唔知有冇同阿仔一齊上去挑機呢?另一邊廂,Mandy亦都離開香港,唔 ...






其他影片:>>






東京富士急嘅過山車有幾堅? 單睇啲片段就知啦! 不過柏豪一啲都唔驚,玩完仲好威威咁影相,勁啦!

前排洗米華帶柏豪同埋大女Virginia一齊出發去東京玩。據知今次洗米華同佢哋嘅交談都好愉快,三個人都好開心。唯讀是柏豪去到東京無耐就有腸胃炎,辛苦到佢要打卡同啲朋友報告。不過見佢係fb擺咗佢同老豆、阿妹嘅合照,佢仲話係屋企人逼佢上去玩。洗米華唔知有冇同阿仔一齊上去挑機呢?

另一邊廂,Mandy亦都離開香港,唔通係飛番英國湊女?

鍾意就快D Share啦!