掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

Moka介入 郭富城狠飛方皓玟 [壹週刊 - 1344] __,方皓玟,Moka,方媛,郭富城,M1,

探熱針Moka介入 郭富城狠飛方皓玟城城近年獨愛北妹,被譏為「國貨城」,但原來前年尾他跟創作女歌手方皓玟撻着,最後因為Moka介入,方皓玟被out出局。近日城城高調護Moka,令方皓玟勁冇癮,更話:「啲人分手後可以做朋友,我唔會,唔想見。」憑歌寄意城城懶理戀Moka變負評王,相反舊愛方皓玟見到他們放閃後大受刺激。事實上,去年被飛後,方皓玟借歌曲《分手總約在雨天》宣洩失戀心情,並親自填詞:「我已經不 ...


探熱針

Moka介入 郭富城狠飛方皓玟

城城近年獨愛北妹,被譏為「國貨城」,但原來前年尾他跟創作女歌手方皓玟撻着,最後因為 Moka介入,方皓玟被 out出局。近日城城高調護 Moka,令方皓玟勁冇癮,更話:「啲人分手後可以做朋友,我唔會,唔想見。」

憑歌寄意

城城懶理戀 Moka變負評王,相反舊愛方皓玟見到他們放閃後大受刺激。事實上,去年被飛後,方皓玟借歌曲《分手總約在雨天》宣洩失戀心情,並親自填詞:「我已經不可以跟你做朋友,連人生都迷失,努力愛一個人都不夠……」

傷透心,全因她冧足城城多年,早於一一年已在自己包辦曲詞的作品《 LADY COPY》,填上「郭富城有架拉利感覺好花,高姿態顯身價」歌詞,自此城城開始留意她,直到跟熊黛林分手,二人才正式開始拍拖。城城亦不避嫌,在 ig追蹤方皓玟,見對方出碟,更留言打氣,而方皓玟亦在 ig隔空傳情話「想你」,相當 sweet!

「城城同 Charmaine(方皓玟)拍拖時,介紹咗佢俾沈嘉偉識,到而家 i.t都有贊助衫俾佢。當時為咗就城城,佢由新界搬去港島,打扮亦愈來愈性感,盡量投其所好。初時被飛佢都覺得好突然,後來先知因為 Moka介入。」知情人說。

「國貨城」高調放閃護 Moka,讓舊愛方皓玟大受刺激。

33C導彈

28歲的上海妹 Moka嗲聲嗲氣殺食外, 33C、 24、 33的導彈身材也迷倒城城。她聲稱身高 162cm,跟身高 160cm的方皓玟相若。

音樂才女

35歲的方皓玟是香港少數包辦曲詞唱的音樂全才, 99年在英國讀高中時回港參加有線 VJ選舉入行,之後輾轉加入過多間唱片公司,在港台兩地都出過碟,以才華取勝。

唔想提城城

本刊向方皓玟求證舊戀情時,她並沒否認。但提到城城公開跟 Moka的關係,她語氣極不耐煩。

壹:壹週刊

方:方皓玟

壹:城城公開戀情,有冇恭喜佢?

方:點解問埋啲咁嘅嘢,我唔想答。

壹:聽聞你哋曾經喺埋一齊?

方:咁樣都講得出,我唔答呢啲嘢。

壹:係咪關係過去咗唔想再講?

方:唔係,不嬲都唔講人哋嘢,冇必要討論人哋嘅嘢。

壹:同城城仲有冇聯絡?

方:(猶豫)……真係唔討論,唔該你!

壹:係咪 Moka介入,令你同城城分開?

方:(不耐煩) OK啦,唔好問唔好問喂呀,唔好問啦,我真係冇興趣。

壹:但係牽涉到你同城城關係?

方:冇呀,唔好問啦,年尾嘞,不如問出碟嘅嘢。

方皓玟在 ig向城城隔空傳情,冧爆話「想你」。

拍拖期間方皓玟出碟,城城在她的 ig留言打氣,公開互動。

城城的 ig除了 add名模 Miranda Kerr和圈中索女,至今仍有追蹤方皓玟( Charmainefong)。

近年方皓玟埋秋生堆,跟他學演戲,去年秋生及甄詠蓓的劇團演出《 EQUUS馬》,他都預方皓玟一個角色,而有份投資的劉德華也去捧場。藉住秋生,她識多不少人。

多仔埋身

方皓玟性格爽朗,加上是圈中少有的音樂才女,向來多仔埋身。她曾自爆有過八段情,一直有拍拖,但就算俾人影到都唔會認。

導演 Jacky

MV導演出身、同不少女歌手傳過緋聞的已婚導演李志倫( Jacky),跟方皓玟有過一段情,女方提出分手時, Jacky傷心到紋身洩憤。

王浩信

方皓玟跟王浩信曾合唱情歌《拖字闕》,宣傳時日對夜對撻着,但由於性格各異,後來亦極速分手。

關楚耀

拍亞視劇集《親密損友》時,與關楚耀開始熟絡,不過當時男方有女友,到關楚耀回復單身,二人開始短暫地下情,曾被拍到一起夜蒲。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!