掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

蘇麗珊推 job 未紅先驕 [壹週刊 - 1344] __,M1,

現年23歲的蘇麗珊,憑《哪一天我們會飛》入圍角逐金馬獎最佳新人獎。娛樂偵訊蘇麗珊推job 未紅先驕由楊千嬅、林海峰主演、黃修平執導的電影《哪一天我們會飛》,上映後口碑票房雙贏,亦帶紅了一班年輕演員,當中飾演年輕版楊千嬅的蘇麗珊(Ceci),除獲提名台灣金馬獎最佳新演員,更被捧為新一代女神。一夜飛上枝頭,但蘇麗珊未有好好珍惜眼前機會,居然學人推job扮大牌,廣告導演嬲到在社交網站鬧爆蘇麗珊。唔係第一 ...


現年 23歲的蘇麗珊,憑《哪一天我們會飛》入圍角逐金馬獎最佳新人獎。

娛樂偵訊

蘇麗珊推 job 未紅先驕

由楊千嬅、林海峰主演、黃修平執導的電影《哪一天我們會飛》,上映後口碑票房雙贏,亦帶紅了一班年輕演員,當中飾演年輕版楊千嬅的蘇麗珊( Ceci),除獲提名台灣金馬獎最佳新演員,更被捧為新一代女神。

一夜飛上枝頭,但蘇麗珊未有好好珍惜眼前機會,居然學人推 job扮大牌,廣告導演嬲到在社交網站鬧爆蘇麗珊。

唔係第一次

憑電影《哪一天我們會飛》走紅的蘇麗珊,近日被指未紅先驕無理推 job,事緣上月初歌手兼廣告導演文恩澄,在 facebook公開指某位剛做女主角的新演員,原本應承接拍電子產品公司贊助的微電影,但女主角在拍攝前一個星期,以覺得自己位置不應該拍電子產品為由突然推 job,搞到製作單位要臨急搵人填補主角空缺。雖然文恩澄無開名,但明眼人都知主角正是蘇麗珊。

「做 model嗰陣已經識佢,初時未熟覺得佢個樣純純哋又聽話,不過識耐咗,就 feel到佢成日睇唔起人,直到佢拍咗呢套電影之後就更加目中無人,搵親佢都唔覆,你話 Ceci(蘇麗珊)推 job我覺得一啲都唔出奇,佢已經唔係第一次,試過應承做雜誌訪問都反口,其實如果啲 job佢報晒價又應承咗, confirm晒個客先嚟放飛機,只會玩死自己!」蘇麗珊身邊好友透露。

製作團隊最後找來比蘇麗珊更有知名度的黃美棋頂上救亡。

歌手兼導演的文恩澄得知蘇麗珊突然推 job,激到在 facebook鬧爆對方。

黃美棋執二攤

蘇麗珊推 job,製作團隊只得一個星期時間搵女主角,身為導演的文恩澄嬲爆在 facebook狂呻:「我俾個死𡃁妹玩死!」並暗示因蘇麗珊推 job導致製作預算嚴重超支,幸好最後搵到比蘇麗珊更有知名度的黃美棋頂上救亡。

本刊就此向導演文恩澄求證,她說:「係有件咁嘅事,不過係邊個唔想開名喇,只係可以講當初客戶想用呢位 artist,我哋搵佢嗰邊報晒價,度晒期,咩產品我哋都同佢哋溝通好,簽 confirmation前都有再同 artist嗰邊 double confirm多次,佢哋口頭答應晒,點知開拍前一星期落筆簽約突然 say no,理由係話嗰位 artist覺得佢自己嘅位置唔應該拍電子產品,搞到我哋團隊同個客都好嬲。其實如果佢一早拒絕,大家唔會有 hard feeling!」

另一邊廂,本刊亦透過電話聯絡上蘇麗珊本人,起初扮傻的她,在再三追問下才表示:「記憶中經理人公司好似係有問過我類似嘅嘢,可能係啲期夾唔到……(聽講推 job原因,係你覺得自己嘅位置唔應該拍電子產品?)唔會……我同公司講係 OK㗎……其實我唔知有電子產品搵過我!」前言不對後語的蘇麗珊,究竟有無做過,心知肚明。

金馬獎頒獎禮當日,楊千嬅亦不忘在 Instagram,向蘇麗珊打氣。

未做女主角前,蘇麗珊曾拍潔面產品廣告。

因為拍《哪一天我們會飛》,蘇麗珊唔單只贏了事業,更與戲中男主角、同樣是新進演員的游學修戲假情真,並大方公開戀情。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!