掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

張栢芝:直擊栢芝母子孖謝賢飲茶 謝賢:咁啱撞到! __,栢芝,張栢芝,謝賢,

謝賢去飲茶,居然偶遇栢芝同兩個孫子!next1/1pre栢芝為Lucas(左一)、Quintus(左三)同謝賢(左二)拍照。next1/1pre網友直擊謝賢同栢芝三母子HighTea。next1/1pre飲茶都撞到,難怪四哥咁開心!next1/1pre清晨,有網友喺微博上載咗張栢芝帶住兩個囝囝Lucas、Quintus,同埋謝賢(四哥)喺酒店一齊HighTea嘅相。相中見到戴住黑超嘅謝賢抱住兩個孫 ...


謝賢去飲茶,居然偶遇栢芝同兩個孫子!

next 1/1 pre

栢芝為Lucas(左一)、Quintus(左三)同謝賢(左二)拍照。

next 1/1 pre

網友直擊謝賢同栢芝三母子High Tea。

next 1/1 pre

飲茶都撞到,難怪四哥咁開心!

next 1/1 pre

清晨,有網友喺微博上載咗張栢芝帶住兩個囝囝Lucas、Quintus,同埋謝賢(四哥)喺酒店一齊High Tea嘅相。相中見到戴住黑超嘅謝賢抱住兩個孫仔,而張栢芝就喺對面幫佢哋影相,四個人笑得好燦爛,樂也融融,不過就少咗霆鋒囉。

此Post一出,網友都紛紛留言「她終於胖了點,兩個兒子側顏也帥翻天」、「栢芝把兩個孩子教養的好,看看爺爺多疼孫子」。

偶遇孫仔勁驚喜

《東網》為此致電四哥,他表示於飲茶時驚喜地偶遇乖孫:「飲緊茶就突然撞到。(栢芝專登帶囝囝見你?)我話突然撞到就突然撞到即係『哎喲,突然見到你哋』咁!好開心同驚喜!(大家現況幾好?)大家ok!」問到他們稍後會否再見面齊齊慶祝聖誕節?他說:「我哋成日見,過兩日又見(買定聖誕禮物畀孫仔?)到時先算,我冇咩節日觀念!」

講到女兒謝婷婷日前出席活動時透露找不到他,又大爆老竇沒有錢交電話費?(相關新聞: http://goo.gl/AuKNLR )他笑言已聯絡對方:「聯絡番啦,電話唔通啫!」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前八集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第九集終極之戰Round 1,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集有周秀娜、連詩雅(Shiga)、楊詩敏(蝦頭)及陳瀅四位參賽者!到底最後邊個可以榮登「放題IQ 王」的寶座?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!