掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

王浩信開經理人公司 簽苟姑娘做一姐 [壹週刊 - 1344] __,苟姑娘,王浩信,苟芸慧,M1,

打算離開大台的苟姑娘,將會加盟王浩信揸fit的經理人公司。探熱針王浩信開經理人公司 簽苟姑娘做一姐大台小生花旦走得的都走,帶挈一眾配角水鬼升城隍,坐正做主角,王浩信正正是人辦。雖然劇接劇,但收入未有同步提升,撞啱有貴人肯揼水支持開經理人公司,仔細老婆嫩的王浩信,為錢途已決定同太太陳自瑤完約後閃人,還睇中去意已決的苟姑娘(苟芸慧),打算簽她做新公司一姐。去意已決受到甲狀腺問題纏擾,身形暴脹的苟芸慧, ...


打算離開大台的苟姑娘,將會加盟王浩信揸 fit的經理人公司。

探熱針

王浩信開經理人公司 簽苟姑娘做一姐

大台小生花旦走得的都走,帶挈一眾配角水鬼升城隍,坐正做主角,王浩信正正是人辦。

雖然劇接劇,但收入未有同步提升,撞啱有貴人肯揼水支持開經理人公司,仔細老婆嫩的王浩信,為錢途已決定同太太陳自瑤完約後閃人,還睇中去意已決的苟姑娘(苟芸慧),打算簽她做新公司一姐。

去意已決

受到甲狀腺問題纏擾,身形暴脹的苟芸慧,被無綫全面放棄之餘,無工開、無收入,公司還以「唔夠騷」為理由,要求她賠償六位數字差額。原本今年初滿約的苟姑娘,最後被迫同大台加簽一年,其間被公司安排接拍《 EU超時任務》做大茄,因而同王浩信變得熟落。日接夜開劇,苟姑娘無所不談,甚至表明自己有去意,正努力物色經理人。

「苟姑娘同過幾間(經理人)公司接觸,發覺佢哋吹水成分居多,成日話安排飯局見邊個,可以開劇開電影俾自己,其實佢好清楚,寧願務實啲收少啲錢,跑多幾個活動搵真銀好過。」一名無綫的幕後人員透露。

在《 EU超時任務》淪為大茄的苟姑娘,同王浩信有不少對手戲。

苟姑娘早前在金剛搭路下,到台灣出席吳宗憲生日會,為轉會物色新工作夥伴。

在《樓奴》擔正做男一的王浩信,嫌人氣同收入不成正比,密謀完約離巢自組公司。

一拍即合

苟姑娘坦白講,王浩信亦透露自己有名但無利,遇啱有貴人願意打本給他開經理人公司,已計劃完約後同老婆陳自瑤雙雙離巢外闖搵多個錢。

大家同樣想離開大台搵食,已經啱晒嘴型,苟姑娘更收到風王浩信的金主擁有強大人脈網絡,於是她膽粗粗問對方有冇意思提早開公司,將自己收歸旗下。

王浩信覺得既然公司遲早都要開,既然有白老鼠送上門試業,加上苟姑娘近期狀態回勇,一下子已經瘦身十多磅,分分鐘為新公司省靚招牌,於是拍板落實合作。

週一(十二月七日)本刊向王浩信查證,提到同無綫還有幾耐約,王浩信搵藉口收線:「我而家揸緊車,我轉頭覆你好唔好?」而苟姑娘在截稿前亦未有回覆。

囡囡王靖喬已經三歲,想為妻女提供更好的生活環境,王浩信決定離巢外闖。

生完囡囡依然索爆的陳自瑤,在無綫多年來行行企企,角色完全無發揮。

早前因甲狀腺問題,中了「不瘦降」的苟姑娘,高峰期體重高達 170磅,近日總算成功減磅,一下子減了十多磅,見得吓人。

屬真正一線的陳豪、黃宗澤,手上有幾疊磚頭揸手,又有閒錢搞生意,真正是人氣與收入成正比。 《蘋果日報》圖片

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!