掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

爆猷亨結婚有期 __,猷亨,

■(左起)林作、麥明詩早前和陳瀅、猷亨兩pair情侶同遊中環AIA嘉年華。資料圖片早前林作和麥明詩被本報影到孖住何猷亨和陳瀅,兩pair情侶在中環AIA嘉年華玩機動遊戲,正當外間以為四人行約會是同屬藝人的陳瀅和麥明詩扯線,但原來林作和猷亨是由細玩到大的老死。■林作透露和猷亨(左)在英國讀中學時已經相識,至今友情不變!互聯網圖片林作受訪時說:「我同猷亨喺英國讀中學嗰陣一齊住寄宿學校識嘅。以前佢識女仔 ...




其他影片:>>






早前林作和麥明詩被本報影到孖住何猷亨和陳瀅,兩pair情侶在中環AIA嘉年華玩機動遊戲,正當外間以為四人行約會是同屬藝人的陳瀅和麥明詩扯線,但原來林作和猷亨是由細玩到大的老死。

■林作透露和猷亨(左)在英國讀中學時已經相識,至今友情不變!互聯網圖片

林作受訪時說:「我同猷亨喺英國讀中學嗰陣一齊住寄宿學校識嘅。以前佢識女仔都會話畀我知,不過佢今次同陳瀅一齊就冇問我意見。佢第一次帶女友出嚟見我哋成班friend時,我都認得個女仔係拍戲,之後猷亨再約我出嚟就有正式介紹。我識嘅猷亨對女仔好專一唔花弗,上次佢哋睇騷(麥當娜香港演唱會),猷亨媽咪都搭晒女仔個膊頭,應該好鍾意佢,我建議你哋快啲追問猷亨嘅婚期。」


鍾意就快D Share啦!