掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

你睇咗邊套?民選奧斯卡最佳電影係······ [FACE - 457] 奧斯卡,MF,

全知言你睇咗邊套?民選奧斯卡最佳電影係······今個月29號就係奧斯卡,「最佳電影」大熱門來來去去嗰幾套,其中Chrissie周秀娜最鍾意靚仔Leonardo套《復仇勇者》!不過評審口味可能太另類,要貼地,梗係睇民選奧斯卡啦!Chrissie:《勇者》好戲今年最好睇嘅西片,我會揀Leonardo套《復仇勇者》!我自己本身好鍾意佢,係佢忠實fans。而且呢套戲好需要演技,尤其係一啲只可以憑空想像嘅 ...


全知言你睇咗邊套?民選奧斯卡最佳電影係······今個月29號就係奧斯卡,「最佳電影」大熱門來來去去嗰幾套,其中Chrissie周秀娜最鍾意靚仔Leonardo套《復仇勇者》!不過評審口味可能太另類,要貼地,梗係睇民選奧斯卡Chrissie:《勇者》好戲今年最好睇嘅西片,我會揀Leonardo套《復仇勇者》!我自己本身好鍾意佢,係佢忠實fans。而且呢套戲好需要演技,尤其係一啲只可以憑空想像嘅 ...


全知言

你睇咗邊套?民選奧斯卡最佳電影係······

今個月 29號就係奧斯卡,「最佳電影」大熱門來來去去嗰幾套,其中 Chrissie周秀娜最鍾意靚仔 Leonardo套《復仇勇者》!不過評審口味可能太另類,要貼地,梗係睇民選奧斯卡

Chrissie:《勇者》好戲

今年最好睇嘅西片,我會揀 Leonardo套《復仇勇者》!我自己本身好鍾意佢,係佢忠實 fans。而且呢套戲好需要演技,尤其係一啲只可以憑空想像嘅畫面,我深信係唔容易拍,但佢都可以用自己嘅方式表達到!

陳嘉桓:《見習》多 messages

我會揀《見習無限耆》,羅拔迪尼路配搭我女神( Anne Hathaway)呢個組合係好特別,而且套戲有好多 messages帶俾大家!

黃真真:《 Deadpool》夠賤

最鍾意《 Deadpool》(《死侍》)!呢套戲由頭睇到落尾都冇冷場,而且賤賤格格,真係好年輕、好 fresh,仲俾到我哋電影人一個解脫,有時輕鬆啲、另類啲,效果都可以好好!

雷頌德:《星戰》最正

我最有感覺係《 Star Wars》!我由細到大都鍾意《 Star Wars》,有咗小朋友後就介紹啲玩具俾佢哋玩,終於可以同啲仔睇同一個 generation嘅《 Star Wars》,對我嚟講有好大感覺!

直擊民選 街坊:《 Party無限耆》好有意義

黎生:

我會揀《復仇勇者》,因為戲裡面嘅鏡頭要捕捉到好靚先拍得出嚟。其中最深刻一幕係主角瞓喺床郁唔到,親眼睇住個仔被殺,呢下要演技好好先做到!

張生:

我鍾意《 Dirty Grandpa》(《 Party無限耆》),雖然戲入面好多不雅場面同粗口,但佢帶出好多訊息,尤其係阿爺教個孫要自己行條路出嚟,好有意義!

Casy:

我會揀《命懸一線》,呢套戲好勵志,講男主角離開屋企,不斷努力希望過到個建築物,同埋佢嘅演技一流!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine


鍾意就快D Share啦!