掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

陳瀅紅疹症全身重災 __,陳瀅,

陳瀅紅疹症全身重災■陳瀅昨日出席活動時表示皮膚敏感全身出紅疹,她最擔心粒粒生上臉。陳瀅、楊怡昨日與林峯、苟芸慧等到中環出席美容產品頒獎禮,穿吊帶連身裙的陳瀅,肩、頸、手臂及腋下都現敏感紅印,她說:「皮膚敏感,最初以為自己出水痘,去咗醫院睇醫生話係多種紅疹症,𠵱家重災區喺雙腿,今日專登着條長裙遮住,希望唔好生上面,因為靠塊面搵食。」男友何猷亨是否很心痛?陳瀅笑說:「公司同事心痛啲,我 ...


陳瀅紅疹症全身重災



■陳瀅昨日出席活動時表示皮膚敏感全身出紅疹,她最擔心粒粒生上臉。

陳瀅、楊怡昨日與林峯、苟芸慧等到中環出席美容產品頒獎禮,穿吊帶連身裙的陳瀅,肩、頸、手臂及腋下都現敏感紅印,她說:「皮膚敏感,最初以為自己出水痘,去咗醫院睇醫生話係多種紅疹症,𠵱家重災區喺雙腿,今日專登着條長裙遮住,希望唔好生上面,因為靠塊面搵食。」男友何猷亨是否很心痛?陳瀅笑說:「公司同事心痛啲,我嚟緊有新劇上,又要做宣傳。」



■有傳鍾嘉欣懷孕三個月,已閃嫁圈外男友。資料圖片



■楊怡謂有婚訊會公佈,又指正與大台洽談續約。



■林峯表示不會八卦鍾嘉欣婚訊,報道看過了就算。

鍾嘉欣傳秘婚楊怡被指欲結婚生仔,會放棄與大台續約,她澄清:「合約傾緊,冇話唔續,希望日後工作輕鬆啲。」是否正籌備結婚?她說:「如果咁開心一定同大家講,承你貴言。」另外,有雜誌指鍾嘉欣本月與拍拖幾個月的圈外男友於溫哥華秘婚,更懷孕三個月,楊怡表示沒有八卦。

採訪:卓寶花

攝影:陳順禎


鍾意就快D Share啦!