掃呢頁CODE去手機

2016年2月23日 星期二

阿倫貴賓廂捧娜姐 睇中新濠影滙開騷 __,娜姐,譚詠麟,阿倫,麥當娜,周秀娜,

阿倫喺貴賓廂睇麥當娜騷,仲歎盡晒所有服務同美酒佳餚。next1/1pre左起:陳浚霆、江若琳、阿倫同顧紀筠一齊去澳門新濠影滙綜藝館睇麥當娜騷。next1/1pre麥當娜喺新濠影滙綜藝館舉行一連兩場騷,吸引咗唔少星級藝人去朝聖!next1/1pre新濠影滙綜藝館成個場有頂尖專業配備,舉行世界級演唱會簡直係一流!next1/1pre連EASON都喺台上玩到癲晒!next1/1pre劉嘉玲(左)更豪擲5 ...


阿倫喺貴賓廂睇麥當娜騷,仲歎盡晒所有服務同美酒佳餚。

next 1/1 pre

左起:陳浚霆、江若琳、阿倫同顧紀筠一齊去澳門新濠影滙綜藝館睇麥當娜騷。

next 1/1 pre

麥當娜喺新濠影滙綜藝館舉行一連兩場騷,吸引咗唔少星級藝人去朝聖!

next 1/1 pre

新濠影滙綜藝館成個場有頂尖專業配備,舉行世界級演唱會簡直係一流!

next 1/1 pre

連EASON都喺台上玩到癲晒!

next 1/1 pre

劉嘉玲(左)更豪擲50萬包廂睇麥當娜個騷!資料圖片

next 1/1 pre

喺包廂望落台個景咁正!劉嘉玲(中)都忍唔住手影相留念。

next 1/1 pre

左起:任達華、郭富城、丁子高、楊千嬅、琦琦亦都忍唔住手影番張。

next 1/1 pre

林夏薇更拎住酒杯影相,呢個包廂景真係冇得輸!

next 1/1 pre

個景真係一覽無遺!

next 1/1 pre

左起:諸葛紫岐、濱崎步、蘇永康、薛凱琪一有去睇騷!資料圖片

next 1/1 pre

澳門新濠影滙。資料圖片

next 1/1 pre

新濠影滙綜藝館提供五千個座位,擁有專為舉行世界級演唱會、頒獎典禮、大型體育盛事而設的頂尖專業配備,更設有十六個私人貴賓廂房。資料圖片

next 1/1 pre

連城城都喺度開過騷。資料圖片

next 1/1 pre

國際天后麥當娜(Madonna)日前旋風式襲澳門,在澳門新濠影滙綜藝館舉行一連兩場《Rebel Heart Tour-澳門站》世界巡迴演唱會,星級粉絲不惜山長水遠蜂擁撲飛「過大海」朝聖!樂壇校長譚詠麟(阿倫)亦不例外,昨晚現身尾場演唱會捧場,並身在豪華私人VIP包廂一邊睇騷,一邊盡享包廂提供的貼身管家服務及美酒佳餚。

讚不絕口

向來愛在網上開心share的阿倫,在微博連續上載四段他親自操刀拍攝的演唱會片段,並留言:「一字寄(記)之若(曰):勁!二字寄(記)之若(曰):勁勁!女神即係女神!」力讚國際天后的精彩演出外,同時對這個澳門區內最豪、最潮的綜藝館讚不絕口!阿倫留言說:「此場地不錯,從廂座看下去好近,他日開個唱可諗諗!」

阿倫舉行演唱會經驗無數,對演唱會的製作及場地的要求向來都相當嚴謹,難怪每次演出都一票難求,引起全城撲飛潮。今次阿倫看中的新濠影滙綜藝館提供五千個座位,擁有專為舉行世界級演唱會、頒獎典禮、大型體育盛事而設的頂尖專業配備,更設有十六個私人貴賓廂房。其實過去不少樂壇天王天后也在此開騷,包括首位登陸綜藝館的郭富城,難怪阿倫亦心郁郁!

江若琳陳浚霆糖黐豆睇騷

當晚阿倫與顧紀筠、顧紀筠兒子陳浚霆及江若琳在包廂合照留念,相中見江若琳與陳浚霆變「糖黐豆」,不禁令人猜測兩人有發展機會,但江若琳接受本報訪問時說:「當晚係同顧紀筠一齊去睇演唱會。(同佢囝囝拍拖?)太無聊嘞,無聊到毋須回應。」

藝人四圍打卡留影

另外,人妻林夏薇前晚亦以一身黑貴婦look到場,影盡演唱會每一個角落,更在麥當娜布景板前錫錫麥當娜,事後她在微博上載多張花絮照及短片,留言大讚:「正到不得了!」而娛樂公司老闆諸葛紫岐亦率領公司旗下一眾藝人包括黎美言、莊端兒、黃倩婷等一同在VIP包廂睇騷,當中黎美言以閃石bra top性感上陣向麥當娜致敬,並網晒睇騷時的照片及留言指感謝諸葛的精心安排!而薛凱琪亦悉心打扮到場。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!