掃呢頁CODE去手機

2016年2月23日 星期二

公聽會怒斥高官衰過做賊 火爆姐:呢個世界有報應 __,

市民關穎怡在立法會公聽會怒斥高官衰過做賊。立法會福利事務委員會特別會議舉行公聽會,邀請市民和團體代表發言,討論現行社會保障與退休保障的關係。月入29.8萬元的勞福局張建宗,日前稱照顧患癌妻子的市民月入1.6萬元已不錯,市民關穎怡在公聽會發言時,怒斥張冷血涼薄,不懂民間疾苦;又批評政府寧願強推多項「大白象」工程,也不推行全民退保,「啲工程幾千億都唔嫌多,你用喺民生一蚊都嫌多,你同我講赤字?難聽啲講句 ...




其他影片:>>






立法會福利事務委員會特別會議舉行公聽會,邀請市民和團體代表發言,討論現行社會保障與退休保障的關係。月入29.8萬元的勞福局張建宗,日前稱照顧患癌妻子的市民月入1.6萬元已不錯,市民關穎怡在公聽會發言時,怒斥張冷血涼薄,不懂民間疾苦;又批評政府寧願強推多項「大白象」工程,也不推行全民退保,「啲工程幾千億都唔嫌多,你用喺民生一蚊都嫌多,你同我講赤字?難聽啲講句,你哋呢班狗官仲衰過做賊囉!」關穎怡又狠批政府狂「搬龍門」,「香港政府同香港警察把尺,就好似警察嗰隻手臂咁樣,可以隨時伸長縮短」,提醒「打工打到連自己條底線都唔知去咗邊嘅梁振英(不過其實可能一直都冇),同埋一眾高官議員同香港警察,呢個世界一樣嘢叫做報應」。


鍾意就快D Share啦!