掃呢頁CODE去手機

2016年2月23日 星期二

潮玩直播 謝安琪驚變劉曉慶? __,劉曉慶,謝安琪,

謝安琪個樣似足劉曉慶呀!next1/1pre謝安琪一開始就透露啱啱拍完新歌MV。next1/1pre仲講笑話自己有個「元宵臉」,繼小編話,佢呢個樣似芝麻街嘅豬小姐多啲。next1/1pre係咪真係好「包」呢?有電眼搭救唔怕啦!next1/1pre扮怕醜?next1/1pre講講吓走去飲嘢,咁飄忽嘅?next1/1pre就係呢個樣,呢個樣真係激似劉曉慶呀!next1/1pre劉曉慶(資料圖片)nex ...


謝安琪個樣似足劉曉慶呀!next1/1pre謝安琪一開始就透露啱啱拍完新歌MV。next1/1pre仲講笑話自己有個「元宵臉」,繼小編話,佢呢個樣似芝麻街嘅豬小姐多啲。next1/1pre係咪真係好「包」呢?有電眼搭救唔怕next1/1pre扮怕醜?next1/1pre講講吓走去飲嘢,咁飄忽嘅?next1/1pre就係呢個樣,呢個樣真係激似劉曉慶呀!next1/1pre劉曉慶(資料圖片)nex ...


謝安琪個樣似足劉曉慶呀!

next 1/1 pre

謝安琪一開始就透露啱啱拍完新歌MV。

next 1/1 pre

仲講笑話自己有個「元宵臉」,繼小編話,佢呢個樣似芝麻街嘅豬小姐多啲。

next 1/1 pre

係咪真係好「包」呢?有電眼搭救唔怕

next 1/1 pre

扮怕醜?

next 1/1 pre

講講吓走去飲嘢,咁飄忽嘅?

next 1/1 pre

就係呢個樣,呢個樣真係激似劉曉慶呀!

next 1/1 pre

劉曉慶(資料圖片)

next 1/1 pre

女神謝安琪(Kay)今晚喺facebook玩直播,同Fans互動,佢一開始就透露今日啱啱拍完新歌《山林道》嘅MV,仲搞笑咁話個MV係要行山,配合番個歌名!有Fans留言問佢今日元宵節點過?佢就話未有湯圓食,不過自己平時唔係節日都會食湯圓,又講笑話自己有「元宵臉」!

不過阿Kay唔知係肥咗定點,小編發現佢某啲位竟然有啲似劉曉慶,唔通有番咁上下實力嘅女人,個樣都會特別似啲呢?

親自設計演唱會Logo

嚟緊Kay將舉行入行十周年演唱會,佢話將會有一系列嘅周邊紀念品,又透露十周年嘅Logo係由自己設計:「我平時寫個k字會棟穿直嗰一棟,我將佢整成一個對稱圖案咁,意思係幕前幕後我都係同一個人,無論幾時我都想好圓滿、好真誠咁呈現自己畀大家睇。」

搞活動冧粉絲

佢仲話構思緊之後會搞好多活動,等fans可以喺唔同角度欣賞到佢點籌備呢個演唱會,例如搞綵排嘅探班團,又可能搵fans做佢一日助手,又或者叫啲Fans做一日記者,採訪吓佢籌備演唱會嘅情況,好多fans都即刻留言話想參加!亦有fans提議住大埔嘅Kay不如搞番個大埔一日遊。

之後Kay都預告會有首送畀Fans嘅歌,好大挑戰性,因為首歌太觸動到自己嘅心,聽到頭兩句已經好感動,呢首歌會喺3月12號同fans慶祝嘅生日會上首播。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!