掃呢頁CODE去手機

2016年3月3日 星期四

最平飛都唔爆 關淑怡大件事 [壹週刊 - 1356] __,關淑怡,M1,

一直唔願做的關淑怡,三年前開騷一樣幾經波折,幸好唱得跳得,贏番口碑。探熱針最平飛都唔爆 關淑怡大件事一時話退出,一時又復出的關淑怡,打鑼四月在紅館搞入行25周年演唱會,不過,作風神化的她早已嚇怕投資者,努力半年都搵唔到贊助,最終經理人Marianne周圍拍門,搵來十多個單位合作,演唱會才得以成事。不過,門票開賣至今,銷情慘淡,連最平的門票都唔滿,大件事!反反覆覆八九年憑《難得有情人》走紅的關淑怡, ...


一直唔願做的關淑怡,三年前開騷一樣幾經波折,幸好唱得跳得,贏番口碑。

探熱針

最平飛都唔爆 關淑怡大件事

一時話退出,一時又復出的關淑怡,打鑼四月在紅館搞入行 25周年演唱會,不過,作風神化的她早已嚇怕投資者,努力半年都搵唔到贊助,最終經理人 Marianne周圍拍門,搵來十多個單位合作,演唱會才得以成事。不過,門票開賣至今,銷情慘淡,連最平的門票都唔滿,大件事!

反反覆覆

八九年憑《難得有情人》走紅的關淑怡,原本計劃去年舉行二十五周年演唱會,拖到今年才成事,全因當事人反反覆覆,話唱又話唔唱,三心兩意,搞到經理人 Marianne冇晒符。

「其實 Marianne都係以朋友性質幫佢,兩年前已經同 Shirley(關淑怡)傾搞二十五周年演唱會, Shirley有咁多經典金曲,可以做得好好, Marianne好落力,想幫佢搞得好好睇睇。本來都傾得七七八八,點知 Shirley忽然又嚟料話唔做,仲話要對住咁多人好煩,跟住失驚無神喺 ig話退出, Marianne都冇佢辦法,惟有俾時間佢冷靜吓再算。」關淑怡身邊人說。

影海報當日,關淑怡嫌件衫太性感,又扭計。

開賣成個月,貴價平價飛都唔滿。

坐食山崩

不過,坐食山崩,存款降到危險線,關淑怡去年終於主動翻兜 Marianne,並希望藉住舉行演唱會撲水,供十五歲兒子關浚賢到美國讀書。

「之前 Shirley鬧走公司個女助手,但 Marianne仲係好體諒佢,繼續幫手傾咗啲外地騷幫佢搵錢,但 Shirley份人太無定向風,應承你話做,約好晒啲嘢,都可以突然唔見人。呢幾年佢真係冇乜嘢做,一個家庭個個月有開支,加上想送個仔去美國讀書,無錢點成事!舊年八月, Shirley搵 Marianne幫佢,仲拍晒心口話今次唔會再失蹤,會俾心機做。 Marianne心軟,又再落疊!不過,好多客聽到 Shirley個名都怕,搞足半年,都冇客肯做贊助。」

Marianne(左一)跟關淑怡識於微時,為了幫這個情緒化好友,都死咗唔少細胞。

事業可以放埋一邊,但對 15歲兒子關浚賢卻十分緊張。

一度停機

關淑怡希望做多幾場巡迴,賺夠錢便陪兒子到美國讀書。

本性難移!今年一月,關淑怡埋位為演唱會影海報,但其間又鬧情緒,投訴套衫太性感,搞到要一度停機。

「 Shirley啲脾氣好難捉摸,好起上嚟乜都得,但嗰日去到現場,忽然又話套衫太性感,其間仲匿咗入化妝間,粒幾鐘都唔肯返出嚟,要大家係咁氹,佢先肯影埋落去。」知情者說。

慧嫻稍勝憶蓮

由學生年代,已經視對方為假想敵的林憶蓮、陳慧嫻,鬥足三十幾年仲鬥緊,嚟緊三月一先一後舉行演唱會,門票開售以來,慧嫻四場演唱會全爆,相反,憶蓮仲有唔少飛賣。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!