掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

【花逾百萬搞婚禮】大台藝人黃匡翹布吉補擺酒 心穎BB送祝福 __,心穎,心穎BB,TVB,大台,黃心穎,

無綫第27期藝訓班出身嘅黃匡翹日前喺facebook宣佈「我結婚了」!可能大家對佢印象唔係太深,其實佢喺《愛回家》裏面,先後扮演過求職者(571集)、女侍應(616集)、翹(624集)、學生(742集)等等唔同角色,仲有喺《東坡家事》入面,飾演黃心穎妹仔春花,心穎BB都有留言恭賀佢結婚。25歲嘅黃匡翹同比佢大13年、任職CreativeDirector嘅男友JesperLau喺上月12日已經簽紙註 ...




其他影片:>>






無綫第27期藝訓班出身嘅黃匡翹日前喺facebook宣佈「我結婚了」!可能大家對佢印象唔係太深,其實佢喺《愛回家》裏面,先後扮演過求職者(571集)、女侍應(616集)、翹(624集)、學生(742集)等等唔同角色,仲有喺《東坡家事》入面,飾演黃心穎妹仔春花,心穎BB都有留言恭賀佢結婚。25歲嘅黃匡翹同比佢大13年、任職Creative Director嘅男友Jesper Lau喺上月12日已經簽紙註冊,上周日同至愛親友去咗泰國布吉補辦喜宴,匡翹開心到忍唔住流淚,佢今日喺電話度話好開心,邀請咗同期訓練班幾個女仔做姊妹,整個婚禮過程既開心又浪漫,佢話:「我哋拍咗拖5年,其實自己一直好心急嫁人,去年7月我哋去北海道旅行,一晚佢帶我去水之教堂,突然全場燈光關晒,仲播音樂向我求婚,我梗係應承。」婚禮籌備近8個月,花了逾百萬的使費,但匡翹覺得好值得,問到幾時生B?佢笑話:「順其自然,我都想有呀。」

黃匡翹上月同任職Creative Director嘅男友Jesper註冊,上周日就喺布吉補擺酒。(黃匡翹facebook圖片) 黃匡翹都有放啲婚紗相喺fb開心share。
喺《東坡家事》入面做過黃心穎嘅妹仔春花。 真係都參演過唔少劇集... 呢套係..........
原來身材都幾驕人喎..... 兩人2月喺黃金海岸先簽紙 成班姊妹
恭喜!

鍾意就快D Share啦!