掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

貪靚惹禍?吳雨霏着六吋高踭鞋仆倒跪地 __,吳雨,吳雨霏,

吳雨霏着六吋高踭鞋現身活動,唔小心仆倒跪地。next1/1pre吳雨霏走出嚟好風騷。next1/1pre仲擺型甫住影。next1/1pre但行行吓,因為地面不平,搞到仆親。next1/1pre仲仆到跪地。next1/1pre工作人員即時過嚟幫手。next1/1pre吳雨霏個樣都嚇一嚇。next1/1pre無事就好!next1/1pre吳雨霏話因為工作而錯過Miki嘅新娘婚前派對。next1/1pr ...


吳雨霏着六吋高踭鞋現身活動,唔小心仆倒跪地。

next 1/1 pre

吳雨霏走出嚟好風騷。

next 1/1 pre

仲擺型甫住影。

next 1/1 pre

但行行吓,因為地面不平,搞到仆親。

next 1/1 pre

仲仆到跪地。

next 1/1 pre

工作人員即時過嚟幫手。

next 1/1 pre

吳雨霏個樣都嚇一嚇。

next 1/1 pre

無事就好!

next 1/1 pre

吳雨霏話因為工作而錯過Miki嘅新娘婚前派對。

next 1/1 pre

楊愛瑾(左起)、鄧麗欣、吳雨霏及區文詩(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手吳雨霏(Kary)出席東華三院主辦的慈善音樂會,外套裏穿了Deep V背心兼露肩的Kary接連演唱多首快歌和慢歌後,便請出相識多年的好友周柏豪一起Jam歌,Kary指兩人是首次同台演出,他們一起拿着結他,自彈自唱《同天空》和《二十世紀少年》。Kary出場外接受訪問時,因地面不平坦,而且穿了高跟鞋,她不小心仆倒跪在地上,之後接受電子傳媒訪問時更差點再跌一次。

天氣難捉摸病足兩個月

受訪時,沒有大礙的Kary指穿了六吋的高踭鞋,更笑言為了做慈善而仆倒來。她又透露因為身體不適而影響聲線,可能與香港的天氣有關,因此亦令她睡得不好:「香港啲天氣好難捉摸,我病咗兩個月,發燒、流鼻水樣樣中晒,知道今日要表演都有小心啲。」問到老公為何不好好照顧她?她即說:「佢喺度呀!」

錯過Miki新娘婚前派對

提到即將結婚的好姐妹楊愛瑾(Miki)早前與鄧麗欣、區文詩等去泰國旅行,Kary指因有工作在身而未能參與:「呢個已經係bridal shower(新娘婚前派對),但我錯過咗,冇辦法,太多工作要做。」她又謂有向Miki分享結婚經驗,因為知道籌備婚禮不是一件易事:「例如有咩要可以避,唔使太麻煩。(仲有咩?)寫帖點樣寫呀嗰啲。(過大禮?)我有過大禮,但我都係鍾意啲簡單嘅嘢,我覺得自己算係唔麻煩嘅新娘,幾Easy嘅,屋企人都支持,好好彩。」問到對方是否想效法她舉行海外婚禮?她說:「我唔知呀,你問佢啦,我呢啲好口密。(年中請咗假?)好醒呀你哋,我唔知呀,呢個等佢答,佢都係想所有嘢簡單為主,唔想煩其他嘢。」至於是否已想好賀禮?Kary指仍在構思中:「唔計我自己,佢係呢班姊妹入面第一個結婚,所以要再諗吓送啲咩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!