掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

A-Lin超Deep V跳熱舞辣㷫全場 __,A-Lin,

A-Lin今次大騷FIT爆身材,觀眾有福啦!next1/1pre真係好Deep!next1/1pre換套DeepV裙嚟一招俯身晒胸!next1/1pre仲同台下嘅戴愛玲對唱。next1/1preA-Lin都有騷腿㗎!next1/1pre之後請家人上台一齊合唱。next1/1preGoodShow!next1/1pre台灣歌手黃麗玲(A-Lin)於紅館舉行一連兩場演唱會的尾場,繼續獻唱出多首情歌。唱 ...


A-Lin今次大騷FIT爆身材,觀眾有福next1/1pre真係好Deep!next1/1pre換套DeepV裙嚟一招俯身晒胸!next1/1pre仲同台下嘅戴愛玲對唱。next1/1preA-Lin都有騷腿㗎!next1/1pre之後請家人上台一齊合唱。next1/1preGoodShow!next1/1pre台灣歌手黃麗玲(A-Lin)於紅館舉行一連兩場演唱會的尾場,繼續獻唱出多首情歌。唱 ...


A-Lin今次大騷FIT爆身材,觀眾有福

next 1/1 pre

真係好Deep!

next 1/1 pre

換套Deep V裙嚟一招俯身晒胸!

next 1/1 pre

仲同台下嘅戴愛玲對唱。

next 1/1 pre

A-Lin都有騷腿㗎!

next 1/1 pre

之後請家人上台一齊合唱。

next 1/1 pre

Good Show!

next 1/1 pre

台灣歌手黃麗玲(A-Lin)於紅館舉行一連兩場演唱會的尾場,繼續獻唱出多首情歌。唱開慢歌的A-Lin在演唱會上,換上超Deep V連身褲上陣跳舞,將其fit爆身材表露無遺,期間更與一班女Dancers勁歌熱舞,扭腰、趷籮樣樣齊,令全場歌迷歡呼尖叫!而昨晚A-Lin就叫咗兩位歌迷點歌,仲用廣東話唱咗一段楊千嬅嘅《小城大事》。

與戴愛玲對唱

之後A-Lin就換上性感紅色開胸高衩晚裝,大騷長腿。她亦知道好姊妹戴愛玲有到場,所以就特別叫對方同自己台上台下對唱《我不離開》及《空港》的副歌。接住就有弦樂隊上台伴奏,唱出多首情歌,又叫全場歌迷一齊開手機閃光燈。演唱會尾段,A-Lin都有邀請着原住民服裝的家人,包括爸爸、媽媽、哥哥同家姐上台合唱。

Encore唱廣東歌

最後,A-Lin就唱出《給我一個理由忘記》,唱完之後並叫了一眾Dancers及和音手拖手鞠躬。到Encore部分,A-Lin就唱出《女人花》,並用廣東話唱出《夕陽之歌》。唱完之後就笑言唔夠喉,在唱了《難得》及《最懂你的人》給歌迷,為兩場演唱會畫上完美句號。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!