掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

吳若希爆細佬為自己放棄做傻事:好感動 __,吳若希,

事實證明,吳若希咁錫細佬係有回報嘅。next1/1pre每次呢兩位現身,都定必吸引大批粉絲。next1/1pre呢張合照,好有氣勢。next1/1pre不過影完要走人有啲難度。next1/1pre現場情況好熱熾呀!next1/1pre鄭俊弘個樣係咪想話畀大家知,你嚇親先?next1/1pre吳若希都有乘機同粉絲傾吓偈。next1/1pre啲粉絲成日都咁支持,合照是常識吧。next1/1pre仲餵埋 ...


事實證明,吳若希咁錫細佬係有回報嘅。

next 1/1 pre

每次呢兩位現身,都定必吸引大批粉絲。

next 1/1 pre

呢張合照,好有氣勢。

next 1/1 pre

不過影完要走人有啲難度。

next 1/1 pre

現場情況好熱熾呀!

next 1/1 pre

鄭俊弘個樣係咪想話畀大家知,你嚇親先?

next 1/1 pre

吳若希都有乘機同粉絲傾吓偈。

next 1/1 pre

啲粉絲成日都咁支持,合照是常識吧。

next 1/1 pre

仲餵埋蛋糕添。

next 1/1 pre

佢哋話下次搞簽名會,要預埋老友胡鴻鈞同許廷鏗。

next 1/1 pre

聽日係白色情人節,鄭俊弘代表大會送保鮮花畀吳若希。

next 1/1 pre

何哲圖(中)都有嚟撐場。

next 1/1 pre

鄭俊弘話依家要慢慢適應番拍劇嘅節奏。

next 1/1 pre

吳若希就講佢細佬曾經諗過啲唔好嘅嘢。

next 1/1 pre

好彩最後,細佬為咗吳若希呢個家姐放棄念頭,搞到若希BB冧爆。

next 1/1 pre

歌手吳若希(Jinny)及鄭俊弘(Fred)舉辦見面會兼簽名會,與粉絲預祝明日的白色情人節,人氣旺盛的兩人吸引數百粉絲到場支持,幾乎逼爆商場!

餵粉絲食蛋糕

兩人一出場就尖叫聲不斷,並獲粉絲送上放有他們唱片封套的花球。到遊戲環節,粉絲以不同的物件向兩人發表愛的宣言,場面溫馨又搞笑。之後兩人又與粉絲大玩二人三足,更親手餵粉絲食蛋糕,令台下粉絲非常羨幕!為了照顧台下粉絲,兩人更走落台派玫瑰花,氹得大家非常開心。

買花氹自己

受訪時,他們表示首次一同舉行簽名會,感覺特別,Fred更笑說:「希望下次可以四個。(加埋許廷鏗同胡鴻鈞?)一齊!(更加逼爆商場?)咁下次要去大會堂搞簽名會!」問Jinny是否經常收花?她說:「有收花,但唔一定係情人送,有時活動送嘅,都會好開心,就算冇人送,我自己都會放新嘅一盆花喺屋企,有生氣啲!」

與羅嘉良合作有壓迫感

Fred近日開始拍攝劇集《與諜同謀》,他表示仍在慢慢適應中。提到與羅嘉良對戲,他指對方非常有壓迫感:「望住佢做戲會緊張,不過佢好nice,同埋好快就入戲。」問到久未拍劇的他,可有蝦碌情況,他說:「我個角色要成日踩單車,又要好瀟灑咁,但我唔算靈活,需要做多幾次。」

Jinny就透露近日多了時間陪細佬,對於學童輕生問題嚴重,她亦曾與細佬討論過:「我問佢唔開心嘅時候有冇諗過啲唔好嘅嘢,佢話有,但好快就打消咗念頭,因為諗到我,我即刻冧晒,覺得好感動!」她又建議大家多想想身邊人,就會有動力繼續生存。

否認有澳門新歡

提到有指她與澳門新歡去睇相,Jinny澄清對方只是朋友:「佢問我有冇好介紹,我帶咗佢去就走咗。(有機會發展?)係朋友。」問到與之前所講了解中的圈外人是否同一人?她說:「唔係。(另一個了解成點?)keep住了解中,唔同朋友有唔同了解方法。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!