掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

升職加薪!梅小青劉家豪回巢無綫擔大旗 __,無綫,劉家豪,梅小青,

無綫嚟緊會由呢三位頂級監製三分天下。next1/1pre梅小青同劉家豪係出名嘅金牌監製夫妻檔,經典劇作無數,今次佢哋回巢,仲要齊齊升職加薪炮製重頭劇,絕對係電視迷嘅福音。next1/1pre梅小青同劉家豪離開無綫前Under曾勵珍,不過由於「功高蓋主」,導致面和心不和。next1/1pre梅小青、劉家豪經典作品無數,有《溏心風暴》系列。next1/1pre《宮心計》next1/1pre《公主駕到》 ...


無綫嚟緊會由呢三位頂級監製三分天下。

next 1/1 pre

梅小青同劉家豪係出名嘅金牌監製夫妻檔,經典劇作無數,今次佢哋回巢,仲要齊齊升職加薪炮製重頭劇,絕對係電視迷嘅福音。

next 1/1 pre

梅小青同劉家豪離開無綫前Under曾勵珍,不過由於「功高蓋主」,導致面和心不和。

next 1/1 pre

梅小青、劉家豪經典作品無數,有《溏心風暴》系列。

next 1/1 pre

《宮心計》

next 1/1 pre

《公主駕到》

next 1/1 pre

《法證先鋒》系列

next 1/1 pre

李寶安(圖)花長時間親自游說梅小青及劉家豪回巢,仲賜予特權畀佢哋。

next 1/1 pre

正值歐遊嘅梅小青同李寶安,齊齊發力一跳,睇嚟對未來充滿雄心壯志。

next 1/1 pre

恩愛得佢哋呀!

next 1/1 pre

無綫近日再有新計劃,致力優化戲劇組再打造劇集輝煌時代,並升職加薪誠邀金牌監製劉家豪及梅小青下月回巢出任戲劇製作總監,與曾勵珍平起平坐,劉、梅兩人更有特權可直接任命班底及藝人,勢必為無綫帶來新衝擊!曾與兩人合作的視后佘詩曼開心叫好,希望可再結片緣。

升職兼重酬回巢

無綫每年炮製大量劇集,去年更改革將其中一線劇一周播出七日,劇集需求量自然更大,無綫最近致力優化戲劇組再打造劇集輝煌盛世,經集團行政總裁李寶安花長時間親自游說,並重酬邀得曾炮製《溏心風暴》及《宮心計》等經典劇的金牌監製劉家豪及太太梅小青於下月18日回巢,齊齊升任戲劇製作總監。

大細契隨時埋班

劉家豪及梅小青有「電視界神鵰俠侶」之稱,在無綫廿多年間拍下無數熱播劇,於2012年離開無綫過檔now,其後製作的《衞子夫》在內地網絡播放率逾億,成績甚佳,知人善任的李寶安決定誠邀兩人回巢,與現任戲劇製作總監曾勵珍平起平坐!

其實劉、梅離開時是曾勵珍下屬,但因兩人打造的劇集收視出色,「功高蓋主」導致面和心不和,當年劉、梅歡送會,曾勵珍亦未獲邀請而未有現身。而自前任戲劇製作總監梁家樹退休後,曾勵珍成功「一統天下」,今次劉、梅回巢,勢為無綫帶來新衝擊!

為減低劉、梅與曾勵珍正面衝突的機會,李寶安特別為兩人設立「特區」,安排他們主力中、港合拍劇,成本更比本地劇提高50%,每部劇花約3,000萬港元製作,過程只需直接向助理總經理杜之克報告,並予以特權親自挑選製作班底及演員,地位斐然!據知,無綫更有意將劉、梅的經典作品包括《溏心風暴》、《宮心計》、《公主嫁到》及《法證先鋒》等作延續,而憑《溏心》系列Hit爆的「大契」李司棋、「細契」關菊英、「莉姨」米雪及「大鮑」夏雨與劉、梅二人推心置腹,曾表示願意隨時埋班。

每劇成本3,000萬

李寶安受訪時表示今年劇集收視回升,加上劇集需求大及銳意加強劇集製作量及質素,今次很高興再邀得經驗豐富的劉、梅回巢,李寶安說:「之後每年會製作逾600小時劇集,亦會同內地各大網合作,好開心邀請番劉家豪、梅小青兩位出色製作人返嚟,佢哋至少要負責100小時劇集。(成本提高方便拍大製作?)兩位主力處理合拍類型劇集,製作成本比本地劇提高50%,每部劇花約3,000萬港元製作,亦會邀請海外演員參演,質素必定有所提高。」

叉定電等發力

而劉家豪及梅小青正身處歐洲旅行,暫時未能聯絡得上,但兩人在網絡上載旅行照片,並留言「Play hard!Work hard!充電後再努力」擺明將有新工作計劃。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!