掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

Bob升呢做電影男主角 當街大嗌嚇親人 __,Bob,林盛斌,

Bob升呢做電影男主角,勁呀!next1/1preBob為新片拍攝宣傳短片。next1/1pre以一身「大叔Look」現身嘅阿Bob,當街大嗌「我要發達」。next1/1pre齊齊為《我要發達》開鏡拜神。next1/1preBob與葉念琛(右)next1/1preBob話喺戲中會被陳嘉桓(左二)色誘。next1/1pre林盛斌(Bob)「升呢」當上電影男主角,其主演新片《我要發達》前日正鏡開鏡,並 ...


Bob升呢做電影男主角,勁呀!

next 1/1 pre

Bob為新片拍攝宣傳短片。

next 1/1 pre

以一身「大叔Look」現身嘅阿Bob,當街大嗌「我要發達」。

next 1/1 pre

齊齊為《我要發達》開鏡拜神。

next 1/1 pre

Bob與葉念琛(右)

next 1/1 pre

Bob話喺戲中會被陳嘉桓(左二)色誘。

next 1/1 pre

林盛斌(Bob)「升呢」當上電影男主角,其主演新片《我要發達》前日正鏡開鏡,並拍攝相關的宣傳短片。一身「大叔Look」打扮的Bob站立尖沙咀街頭咆哮大叫「我要發達」,並呼籲途人加入,嚇得不知就裏的途人呆立當場!長約15秒的宣傳短片昨晚於網絡上瘋傳,Bob接受《東網》電話訪問笑謂:「在此要向畀我嚇親嘅觀眾講聲唔好意思先,嗰Take都拍咗10次8次導演葉念琛先收貨。第一次做男主角難免有啲緊張,自己畀自己壓力,前日埋位都畀葉導問我發生乜事,好彩佢教我點樣投入,終於順利完成。」

Bob戲中扮演一個市井人物備受家庭壓力,最終因中六合彩而發生連串故事:「開拍之前,葉導叫我去睇類似以前《雞同鴨講》嘅舊片做功課。戲裏面仲交代陳嘉桓知道我中咗六合彩,即刻嚟色誘我,前日一開工即刻拍先。(咁好艷福?)佢好專業,大家都係制造喜劇效果啫。(升呢加片酬?)有得做男主角喎,唔講錢啦。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!