掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

揸棍波車挑黎明機 阮兆祥Chok聲創金句 __,阮兆祥,黎明,

祥仔學黎明揸棍波車創金句喎,唔通想向天王挑機?next1/1pre黎明當時嘅「棍波車」片,雖然佢自嘲娘爆,但就個個LIKE爆!next1/1pre而Chok埋黎天王把聲嘅祥仔,半rap半講咁講金句!next1/1pre就好似「用棍嘅係棍波車,用腳踩嘅係踩波車。」係OK喎!next1/1pre佢仲忍唔住抽亞視水話冇糧出,戥班員工陰公豬!next1/1pre咁有誠意,要LIKE佢啦!next1/1pr ...


祥仔學黎明揸棍波車創金句喎,唔通想向天王挑機?next1/1pre黎明當時嘅「棍波車」片,雖然佢自嘲娘爆,但就個個LIKE爆!next1/1pre而Chok埋黎天王把聲嘅祥仔,半rap半講咁講金句!next1/1pre就好似「用棍嘅係棍波車,用腳踩嘅係踩波車。」係OK喎!next1/1pre佢仲忍唔住抽亞視水話冇糧出,戥班員工陰公豬!next1/1pre咁有誠意,要LIKE佢next1/1pr ...


祥仔學黎明揸棍波車創金句喎,唔通想向天王挑機?

next 1/1 pre

黎明當時嘅「棍波車」片,雖然佢自嘲娘爆,但就個個LIKE爆!

next 1/1 pre

而Chok埋黎天王把聲嘅祥仔,半rap半講咁講金句!

next 1/1 pre

就好似「用棍嘅係棍波車,用腳踩嘅係踩波車。」係OK喎!

next 1/1 pre

佢仲忍唔住抽亞視水話冇糧出,戥班員工陰公豬!

next 1/1 pre

咁有誠意,要LIKE佢

next 1/1 pre

扮嘢叻係人都知嘅阮兆祥(祥仔),早前先拍片惡搞完「大帽山港女」,今次佢仲出撃抽埋黎天王水!大家記唔記得,黎天王黎明大約喺1個月前放咗條「棍波車」嘅片,佢一邊揸車一邊Rap,仲貫徹始終,創埋金句「鍾意就鍾意,唔鍾意就唔鍾意,唔好講埋咩LIKE!」而祥仔今次就扮到十足十,一樣嘅Background Music、一樣嘅純白色T-Shirt、99.999%似嘅黑超,再Chok埋把黎明聲自創金句,唔通想挑天王機?

一開波祥仔學足黎明「Yeah Yeah Yeah」,之前黎明喺片中係話:「食完晏準備開工!」祥仔就改做:「食完『字』準備開工!」跟住就發揮佢嘅搞笑本色喇!雖然唔係好似Rap,但其中勁爆笑就係:「用棍嘅係棍波車,用腳踩嘅係踩波車!」之後佢仲忍唔住抽亞視水:「有股東就冇人工,有人工就冇股東!」但都係不自覺咁搖咗兩吓頭!去到最尾畫龍點睛嘅梗係要有旁人出聲講句「橫掂Hip-hop」把Chok聲加上自創金句,真係要「LIKE」

金句節錄:

「用棍嘅係棍波車,用腳踩嘅係踩波車。」

「我講金句,你要LIKE。」

「識睇就識睇,唔識睇就唔好睇,

 唔好要全村人跟你學簡體。」

「有股東就冇人工,有人工就冇股東。」

「噏得出笑唔到就唔好講,笑得出冇人講就唔好睇。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!