掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

【四年抱三】陳茵媺生咗喇!明日拖陳豪見傳媒 宣佈仔定女 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳豪同老婆陳茵媺「四年抱三」,上年10月宣佈陀第3胎,今日BB終於出世啦!今晚佢哋向傳媒發出通告,BB於養和醫院出世,聽日陳豪同太太一家就會喺醫院同大家見面。陳茵媺於2013年12月4日誕下長子梓燁(AidenJoshua),上年2月26日再誕下幼子浩鋒(NathanLucas),今年再生,不過今次就冇透露BB性別,不過之前有傳都係再陀仔,之前活動上記者問BB係咪可以著返哥哥嘅衫,佢就笑笑口話:「 ...




其他影片:>>






陳豪同老婆陳茵媺「四年抱三」,上年10月宣佈陀第3胎,今日BB終於出世啦!今晚佢哋向傳媒發出通告,BB於養和醫院出世,聽日陳豪同太太一家就會喺醫院同大家見面。陳茵媺於2013年12月4日誕下長子梓燁(Aiden Joshua),上年2月26日再誕下幼子浩鋒(Nathan Lucas),今年再生,不過今次就冇透露BB性別,不過之前有傳都係再陀仔,之前活動上記者問BB係咪可以著返哥哥嘅衫,佢就笑笑口話:「哈哈哈,唔好咁樣『裝』我。」但佢亦講過自己屋企有3兄弟,咁都幾大機會係仔!

陳茵媺4月7日更新微博,以花花:Look示人,但暫未見BB靚相。 陳太新Look迎靚B 陳茵媺月初貼圖寫道:「天氣終於可以着花花裙, so comfy !」
已有兩子的陳生陳太,呢胎會否又係仔? 陳豪兒子Aiden超可愛

鍾意就快D Share啦!