掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

莊端兒35E引洗米華 __,洗米華,周焯華,莊端兒,

■洗米華與莊端兒上月重逢,有傳男方冧爆莊端兒的驕人身材,「擦出愛火」。資料圖片太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)同女友MandyLieu「世紀一拖」後,爭米戰局面終於出現裂口,正印陳慧玲心淡搞離婚,勝利者姿態嘅Mandy再會為洗米華生第二胎,有傳佢下月喺倫敦生B仔,連埋1歲大女周願,湊夠一個「好」字。噚日就有報道話爭米戰再有變數,有指洗米華呢排有新對象,就係諸葛紫岐開嘅星韜娛樂旗下藝人莊端兒(Xenia ...




其他影片:>>






太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)同女友Mandy Lieu「世紀一拖」後,爭米戰局面終於出現裂口,正印陳慧玲心淡搞離婚,勝利者姿態嘅Mandy再會為洗米華生第二胎,有傳佢下月喺倫敦生B仔,連埋1歲大女周願,湊夠一個「好」字。

噚日就有報道話爭米戰再有變數,有指洗米華呢排有新對象,就係諸葛紫岐開嘅星韜娛樂旗下藝人莊端兒(Xenia)。話說洗米華同Xenia早已認識,但上月喺澳門舉行嘅「亞洲電影大獎」活動重遇,洗米華見到以35E八字波超性感嘅Xenia,即場主動笑笑口合照,之後再交換電話兼狂WhatsApp女方。而Xenia又剛回復單身,月中傳佢嫌棄男友張致恒懶散而分手,緋聞同分手時間真係校都冇咁準。

■Mandy去年為洗米華誕下囡囡周願,有傳她下月會再生B仔湊成好字。

資料圖片

Mandy陀B照操

此外,有指Mandy雖然下月就生B,但依然未鬆懈keep fit,話佢以日薪5千蚊搵健身教練日操4粒鐘,又學琴同畫畫增值自己。另一邊又指洗米華拖字訣,拒絕同老婆簽字完成離婚手續,Mandy經理人就回覆本報,對佢私人事不作回應。而端兒就冇聽電話,其經理人回覆:「端兒不在港,對此事唔太清楚,要了解吓件事先。」

撰文:馮仁昭


鍾意就快D Share啦!