掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

龔嘉欣:罕晒比堅尼!龔嘉欣為條腰齋食水果 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

索呀!藝人龔嘉欣形象一向清純,日前她穿上性感三點式泳裝上陣拍攝廣告,並將相片上載到Instagram。見着上比堅尼的她,大晒三吋事業線,並以誘人姿態坐着,感覺相當養眼噴血。龔嘉欣接受《東網》電話訪問時,表示為拍該個廣告照進行了地獄式減肥,拍攝前兩日更只吃水果醫肚,佢話:「因為想條腰瘦啲,我做機減肥都專做條腰!真係拍廣告先會着比堅尼,平時游水都唔會,除非係出國旅行。」想轉型玩成熟她表示拍攝時未有尷尬 ...


索呀!

藝人龔嘉欣形象一向清純,日前她穿上性感三點式泳裝上陣拍攝廣告,並將相片上載到Instagram。見着上比堅尼的她,大晒三吋事業線,並以誘人姿態坐着,感覺相當養眼噴血。

龔嘉欣接受《東網》電話訪問時,表示為拍該個廣告照進行了地獄式減肥,拍攝前兩日更只吃水果醫肚,佢話:「因為想條腰瘦啲,我做機減肥都專做條腰!真係拍廣告先會着比堅尼,平時游水都唔會,除非係出國旅行。」

想轉型玩成熟

她表示拍攝時未有尷尬:「拍攝期間係全男班,但都冇乜尷尬,佢哋不斷幫我打啲風去頭髮度,營造飄逸效果。拍完《愛.回家》之後,我都想有個成熟形象,畢竟自己開始有啲年紀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!