掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

【爆相爆片】謝安琪小背心!冇伏!冇伏!冇伏!! __,謝安琪,

「我太太是真‧漂亮!」「我太太是真‧漂亮!」「我太太是真‧漂亮!」因為好重要所以要講三次。啱啱喺紅館完成兩場個人演唱會,宣佈暫別樂壇嘅謝安琪(Kay),0依家好享受佢嘅假期,專心喺屋企相夫教子,全力造人,得閒又可以探下老公班晒恩愛,或者喺fb寫下千字文谷下新劇咁啦。噚日讀者劉小姐透過本報「爆相爆片」,喺沙田嘅一田百貨見到著住性感小背心嘅人妻Kay,拖住老公張繼聰行街街。劉小姐話,當時張生張太好sw ...




其他影片:>>






「我太太是真‧漂亮!」

「我太太是真‧漂亮!」

「我太太是真‧漂亮!」因為好重要所以要講三次。啱啱喺紅館完成兩場個人演唱會,宣佈暫別樂壇嘅謝安琪(Kay),0依家好享受佢嘅假期,專心喺屋企相夫教子,全力造人,得閒又可以探下老公班晒恩愛,或者喺fb寫下千字文谷下新劇咁啦。噚日讀者劉小姐透過本報「爆相爆片」,喺沙田嘅一田百貨見到著住性感小背心嘅人妻Kay,拖住老公張繼聰行街街。劉小姐話,當時張生張太好sweet咁喺超市睇嘢,適值午市時間已過,所以人流唔算太多,冇乜人發現佢哋,變咗佢哋可以好專心去買嘢,二個人行咗一輪,齊齊推住手推車去俾錢,之後再手拖手離開。

張繼聰嘅紋身,好man! 謝安琪嘅小背心,好丁! (讀者劉小姐提供圖片) 人妻Kay疑似素顏(讀者劉小姐提供圖片)
求正面呀嗚……(讀者劉小姐提供圖片) 調番轉頭問:如果張繼聰係你老公,你的日子,會點過? 去探班…
立下眼以為呢個係Kay?傻係張瞻小朋友。

鍾意就快D Share啦!