掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

黎明再甫片 指出事原因係中國製防火布料 __,黎明,

雖然由宣布取消首場個唱到依家只係幾個鐘,但黎明個樣已經頹咗好多,陰公豬。黎明一連八場4D演唱會,因牌照問題,臨時宣布取消首場演出,黎明啱啱又喺Facebook再甫新片,並留言表示:「是我們的責任!請不要説政府部門不是!」短片所見,黎明處於喺會場入面拍片,表現從容嘅佢話:「唔好意思,一定要講清楚件事唔好誤會先,唔關任何其他部門事,我哋自己申請時就要做番我哋自己嘅責任,點樣去做好依件事。因為個布料,雖 ...


雖然由宣布取消首場個唱到依家只係幾個鐘,但黎明個樣已經頹咗好多,陰公豬。

黎明一連八場4D演唱會,因牌照問題,臨時宣布取消首場演出,黎明啱啱又喺Facebook再甫新片,並留言表示:「是我們的責任!請不要説政府部門不是!」

短片所見,黎明處於喺會場入面拍片,表現從容嘅佢話:「唔好意思,一定要講清楚件事唔好誤會先,唔關任何其他部門事,我哋自己申請時就要做番我哋自己嘅責任,點樣去做好依件事。因為個布料,雖然大家都一樣係防火,但依隻係中國做,同英國嗰隻唔同,但因為我哋場館係冇任何燃燒(易燃物品),亦都唔畀食煙、煮食,我哋應該係冇咩意外。我哋走火通道係足夠,消防道具(設備)都係夠嘅,咁變咗我哋依家開始再去嘗試搵第二個方法去寫清楚個Proposal,再去開會再去討論。我希望大家明解,唔關食環署(食物環境衞生署)事,希望大家明解,總之所有嘢我會自己去面對,最尾會畀番個好合理嘅解釋(大家),再次講聲對唔住,唔好令大家誤解。」而身處會場外嘅粉絲,一見黎明再透過fb「發言」,紛紛即時打開了解最新情況。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!