掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

谷胸晒三吋事業線 顏子菲望操腹肌 __,顏子菲,

顏子菲指希望夏天着泳衣,唔止上身有曲線,仲可以練到腹肌。女星顏子菲以低胸裙上陣為內衣品牌活動擔任司儀,被指打扮性感時,她笑言同場的陳爽也很性感。她稱有穿該品牌內衣,問她隆胸後是否要特別護理?她說:「手術之後脫胎換骨,信心大增,但要長遠去keep住,我都好努力,我有做健身,但唔可以狂操,係一世嘅功課。依家34C,我覺得好夠,因為我鍾意做運動,我參加咗越野賽跑嘅課程,太大會好辛苦。我希望夏天着泳衣,唔 ...


顏子菲指希望夏天着泳衣,唔止上身有曲線,仲可以練到腹肌。

女星顏子菲以低胸裙上陣為內衣品牌活動擔任司儀,被指打扮性感時,她笑言同場的陳爽也很性感。她稱有穿該品牌內衣,問她隆胸後是否要特別護理?她說:「手術之後脫胎換骨,信心大增,但要長遠去keep住,我都好努力,我有做健身,但唔可以狂操,係一世嘅功課。依家34C,我覺得好夠,因為我鍾意做運動,我參加咗越野賽跑嘅課程,太大會好辛苦。我希望夏天着泳衣,唔止上身有曲線,仲可以練到腹肌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!