掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

【驚傳患腦癌】被指由人夫陪求診 退隱李珊珊親回:玩到咁大件事? __,珊珊,癌,李珊珊,林珊珊,

2010年李珊珊應邀出席慈善活動,之後已鮮有公開露面。珊珊性格剛烈,喜歡賽車、睇波,而且關心社會時事,不時於微博針砭時弊。一句講晒,好型。38歲嘅李珊珊,近年來絕跡娛圈,鮮有亮相公開場合,觀眾只能從微博及重播的《寵物情緣》先至見到佢。生活低調行蹤神秘的珊珊,雖然多年來一直唔肯喺微博貼近照,亦唔肯透露身在何方,只知係喺香港,閒來鍾意煲劇睇波同放狗,熱血如故,好打不平,經常於微博就社會大小事直抒胸臆, ...


2010年李珊珊應邀出席慈善活動,之後已鮮有公開露面。
珊珊性格剛烈,喜歡賽車、睇波,而且關心社會時事,不時於微博針砭時弊。一句講晒,好型。

38歲嘅李珊珊,近年來絕跡娛圈,鮮有亮相公開場合,觀眾只能從微博及重播的《寵物情緣》先至見到佢。生活低調行蹤神秘的珊珊,雖然多年來一直唔肯喺微博貼近照,亦唔肯透露身在何方,只知係喺香港,閒來鍾意煲劇睇波同放狗,熱血如故,好打不平,經常於微博就社會大小事直抒胸臆,甚至與網民筆戰,巾幗不讓鬚眉。不過,今日卻有讀者報料,稱李珊珊生腦瘤,且由已婚人夫管接管送去中環覆診。《蘋果》即致電李珊珊求證,她哈哈大笑幾聲,然後說說:「唔係玩到咁大件事,莫明其妙!」那可是身在中環?她就謂﹕「唔係啦,佢(報料人)開心就好,自己應該冇得罪人。」至於報料者聲稱有婦之夫陪她看醫生,珊珊表示:「私人事,我唔回應喇。」李珊珊自06年與錢嘉樂分手後,曾傳復合,後來男方與湯盈盈結婚,珊珊則多次被拍得與已婚賽車大亨馬漢華過從甚密,但對於感情生活,珊珊多年來一直不肯回應。至於會否復出拍劇?珊珊今日就表示﹕「有人搵就做,冇人搵就抖吓啦。」對於羅明珠突然離世,佢話﹕「好耐之前有見過面,都好突然。」


鍾意就快D Share啦!