掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

一筆過擲千六萬買樓 吳綺莉強調平日好慳 __,吳綺莉,

吳綺莉唔肯多講點解可以一炮過畀咁多錢買樓,只係強調自己平日好慳家。藝人吳綺莉以1,575萬購入大坑偉景大廈低層1,250呎單位,更一炮過付款,未知是否因為早前母親離世後領得遺產有關。就此,《東網》記者致電吳綺莉求證,問及是否以母親遺產買樓時,她即謂:「呢啲私事啦。你見我都係着平嘅鞋,孭百幾蚊嘅背囊就知咩事。其實都係買嚟自己住,我又唔係買成棟。」問到為何選擇此時買樓,她謂:「咁依家樓價高處未算高,低 ...


吳綺莉唔肯多講點解可以一炮過畀咁多錢買樓,只係強調自己平日好慳家。

藝人吳綺莉以1,575萬購入大坑偉景大廈低層1,250呎單位,更一炮過付款,未知是否因為早前母親離世後領得遺產有關。就此,《東網》記者致電吳綺莉求證,問及是否以母親遺產買樓時,她即謂:「呢啲私事啦。你見我都係着平嘅鞋,孭百幾蚊嘅背囊就知咩事。其實都係買嚟自己住,我又唔係買成棟。」

問到為何選擇此時買樓,她謂:「咁依家樓價高處未算高,低處未算低。我自己依家住緊九龍,個女又就嚟讀大學,所以想香港都有間屋。(計埋大埔你有三間屋?)邊有咁多!」她又表示大埔村屋單位暫時未考慮到如何處置:「未諗住賣呀,所有嘢都未知,租出去又唔係好多租金,租完自己裝修番又好貴。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!